male32 Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hei Jeg fant noe fint julepynt på Rusta før jul. Ventet med å kjøpe. Noen som vet om de bruker å selge julepynt til halv pris i romjula eller i januar? Eller pakker de det bare bort og selger det til full pris neste jul? Jeg vet at de bruker å selge julepapir og merkelapper billig etter jul.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden De fleste har det til halv pris eller enda større avslag i romjula…. Mange startet jo FØR jul med avslag! Anonymkode: e6097...926 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden https://www.rusta.com/nb-no/kundeavis Anonymkode: cfb08...a5a 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Jeg synes det var vært salg på julepynt i hele førjulstiden i år.. men akkurat Rusta har jeg ikke oversikt over dessverre Anonymkode: 801f4...9bc 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Jeg kjøpte masse juletrepynt uka før jul på ulike butikker, alt var 50-70% nedsatt men akkurat hos Rusta bruker de ikke sette ned prisen på julekuler iallefall for de selger gjerne den samme pynten i et par år av gangen og har større lager enn mange butikker som feks nille, kremmerhuset osv. Anonymkode: 41ba4...e59 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Her i Sverige startet Rusta salget på julevarer så smått den 18.desember, og de har nå 50-70% på julepynten fra i dag. De har også åpnet første juledag her. Så det er vel fra første dag i romjulen i Norge, kanskje? Anonymkode: e8291...c19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå