AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 #61 Skrevet 27. desember 2025 Av alle måter julenissen har blitt portrettert på film og i reklamer opp gjennom tidene, skjønner jeg ikke at det er denne reklamefilmen folk velger å reagere på. Dette er da en varm og snill nisse som omfavner julens ånd? Jeg lurer på om de som ikke likte denne nissen også protesterte høylytt mot Red one eller Bad Santa, eller en nisse som promoterer brus til barn? Den siste er langt verre i mine øyne. Anonymkode: 81296...213 1 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 #62 Skrevet 27. desember 2025 Så nå blir folk opprørt over flere år gammel reklamefilm om en ikkeeksisterende person? Eller trur du enda på nissen? I såfall måtte hans manglende eksistens sjokkere mer. Hadde du hatt skeive venner hadde du ikke omtalt de så nedsettende uansett. At du kjenner noen er ikke det samme som at de er venner. Alltid litt fascinerende at folk som er veldig negative ovenfor en viss folkegruppe kjenner omtrent flere enn vi som er en del av den. Anonymkode: 230f4...305 1 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 #63 Skrevet 27. desember 2025 Blir du like opprørt når "nissemor" er fremstilt i sexy undertøy og seksualisert? For DET har pågått i maaaaaaaange år. Mtp at nissen, alvene og nissemor sin målgruppe primært er barn, så blir vel det ganske mye verre enn en nissefar som forelsker seg i en mann? Anonymkode: 1793c...429 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #64 Skrevet 28. desember 2025 Synes personlig at reklamen er ganske teit, men det kunne ikke falt meg inn å synes den er mer eller mindre teit fordi fantasifiguren julenissen portretteres som skeiv. Vi må slutte å være så jævla woke hele tiden, sies det. Samtidig er det de mest woke-kritiske iblant oss som babler i vei om hvor mange skeive venner de har som om det var en konkurranse. De er også uendelig mye enklere å krenke og fornærme enn denne woke-gjengen som de påstår at ikke tåler noe som helst. Denne uken er det altså flere år gamle reklamer der en oppdiktet mannsskikkelse kysser en mann som sender dem i spinn. Anonymkode: 1e9a3...bc2 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå