Gå til innhold

Hvor er jeg er i denne vektøkningingstabellen?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hadde du sist mens og eggløsning?

Skrevet

Nå står det ikke uke 6 på tabellene, for de har bare noen uker.Om du er 6+4 er du i uke 6, og kan tenke du er rett før 7 på tabellene.

Anonymkode: dbd41...9f6

Skrevet

Du kommer ikke til å følge noe tabell uansett. Det er gjennomsnittlig. Vektøkning i svangerskapet er individuelt. Bare slapp av 

Anonymkode: 2254e...59f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg slapper absolutt ikke av. Har lagt så ut av det helvete på meg. Og en ting er vektøkning som følge av graviditeten i seg selv, for man bærer jo på alt mulig rart, men min vektøkning består av fett. 

Jeg mistenker MA og at det egentlig har stoppet opp, men så har jeg null kontroll på matinntaket fortsatt. Så da er det fettvekt og ikke faktisk graviditetsvekt. 

Anonymkode: dd0c5...017

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg slapper absolutt ikke av. Har lagt så ut av det helvete på meg. Og en ting er vektøkning som følge av graviditeten i seg selv, for man bærer jo på alt mulig rart, men min vektøkning består av fett. 

Jeg mistenker MA og at det egentlig har stoppet opp, men så har jeg null kontroll på matinntaket fortsatt. Så da er det fettvekt og ikke faktisk graviditetsvekt. 

Om du er 6 uker på vei er det begrenset hvor mye fett du kan ha lagt på deg på 2 uker. Man holder ofte en del vann i starten. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor mye har du gått opp da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå står det ikke uke 6 på tabellene, for de har bare noen uker.Om du er 6+4 er du i uke 6, og kan tenke du er rett før 7 på tabellene.

6+4 er uke 7.

Anonymkode: 5322c...c3b

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor mistenker du MA? 

Anonymkode: 766b3...69f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

6+4 er uke 7.

Anonymkode: 5322c...c3b

Nei. Feil. Det er amerikansk telling, ikke norsk.

• Liker 3
Skrevet

Aner ikke noe om svaret ditt. Men vekt og vektøkning har null forklaring på om du opplever å aborterte eller ikke. Jeg har aldri opplevd å økt vekt før laaaangt ut i svangerskapet, og aldri opplevd en høy vekt. Men aldri opplevd abort heller da.

Anonymkode: 328bc...c4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...