Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 13 dpo og har fått denne testen på morgenen. Samboer sier at han ikke ser strek og at jeg innbiler meg etter lang tids prøving. Men jeg ser jo virkelig strek?

Slik var min første graviditetstest også for 3 år siden. Det ble et vellykket svangerskap. 

IMG_1502.jpeg

Anonymkode: e88bc...dc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er positiv 😊

Anonymkode: d0b84...0a0

Skrevet

Det er en strek. Fin julegave- krysser fingrene

Skrevet

Strek ja :)

Anonymkode: ccedb...c7f

Skrevet

Ja det er strek men jeg syns du bør ta ny test om noen dager så du får mer tydelig svar 

Anonymkode: 30c48...71a

• Liker 1
Skrevet

Den burde vært mye tydligere så mange dager etter eggløsning. Jeg ser ingen strekning du bør teste mer evnt ta en digital før du slipper jubelen løs. For meg er denne negativ. 

Anonymkode: 20151...c7c

Skrevet

Mye mulig den skulle vært sterkere, men så er det bare 13 depo. Mens skal ikke komme før i morgen så synes ikke den er så svak som noen kanskje mener at den er. 

Skrevet

Dessverre fått mange slike " positive" som var negativt. Ta ny test imorgen 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mye mulig den skulle vært sterkere, men så er det bare 13 depo. Mens skal ikke komme før i morgen så synes ikke den er så svak som noen kanskje mener at den er. 

For ordens skyld kan jeg legge til at den var negativ i går☺️ Takk for svar alle sammen. Krysser fingrene. Hadde en blødning for to dager siden som garantert da har vært festeblødning. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Den burde vært mye tydligere så mange dager etter eggløsning. Jeg ser ingen strekning du bør teste mer evnt ta en digital før du slipper jubelen løs. For meg er denne negativ. 

Anonymkode: 20151...c7c

Jeg har aldri hatt sterkere enn dette 13 dpo, har likevel fått 3 barn :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

jeg hadde også svak strek som det der dangen før ventet mens og mannen min så heller ingen strek men posetive var den, jeg er nå litt over 9 uker på vei og på tul så var alt bra med den lille 

Anonymkode: 30c48...71a

Skrevet

Strek, ja, men disse er kjent for slike skyggestreker.  Jeg fikk mange av de, dessverre. Prøv et annet merke

• Liker 1
Skrevet
Fame skrev (1 minutt siden):

Strek, ja, men disse er kjent for slike skyggestreker.  Jeg fikk mange av de, dessverre. Prøv et annet merke

Har aldri fått skyggestreker på disse, heller aldri hørt at andre har fått det? Du kan jo hatt kjemisk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri fått skyggestreker på disse, heller aldri hørt at andre har fått det? Du kan jo hatt kjemisk.

De er kjente for det  ;) uendelig mange her som har fått på clearblue 

• Liker 2
Skrevet
Fame skrev (6 minutter siden):

De er kjente for det  ;) uendelig mange her som har fått på clearblue 

Okei, har hengt her inne i alle graviditetene og ikke sett noe om det. Rfsu derimot er det jo snakket mye om. Men denne streken har da klart farge. Skyggestreker er grå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Okei, har hengt her inne i alle graviditetene og ikke sett noe om det. Rfsu derimot er det jo snakket mye om. Men denne streken har da klart farge. Skyggestreker er grå.

Ja, jeg har også fått mange blå skyggestreker på den, samme med flere andre (jeg har også hengt her i mine graviditeter). Men det kan jo hende den stemmer  :) jeg bare tipset om å prøve et annet merke fordi jeg ikke stoler på dem

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Legger ved de få jeg gadd å screenshotte

Screenshot_20251225_113123_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20251225_113144_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20251225_113304_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20251225_113312_Samsung Internet.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

For ordens skyld kan jeg legge til at den var negativ i går☺️ Takk for svar alle sammen. Krysser fingrene. Hadde en blødning for to dager siden som garantert da har vært festeblødning. 

Om du blødde for 2 dager siden ( og om det er festeblødning) så får du kanskje positive test 3-5 dager etterpå. Ts ny test imorgen. Ville ikke stolt på denne helt ennå 

Anonymkode: b2ebc...fcd

Skrevet

Ser negativ ut, ta ny om et par dager. Og bruk fellestråd for tester!  

Anonymkode: 40afd...842

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser negativ ut, ta ny om et par dager. Og bruk fellestråd for tester!  

Anonymkode: 40afd...842

Rart at folk ikke kan se den andre streken. Men jeg er enig i at hun bør ta ny test om et par dager og se at den blir sterkere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...