AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #1 Skrevet 25. desember 2025 Jeg er i dag 13 dpo og har fått denne testen på morgenen. Samboer sier at han ikke ser strek og at jeg innbiler meg etter lang tids prøving. Men jeg ser jo virkelig strek? Slik var min første graviditetstest også for 3 år siden. Det ble et vellykket svangerskap. Anonymkode: e88bc...dc5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #2 Skrevet 25. desember 2025 Den er positiv 😊 Anonymkode: d0b84...0a0
Blålilla Skrevet 25. desember 2025 #3 Skrevet 25. desember 2025 Det er en strek. Fin julegave- krysser fingrene
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #5 Skrevet 25. desember 2025 Ja det er strek men jeg syns du bør ta ny test om noen dager så du får mer tydelig svar Anonymkode: 30c48...71a 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #6 Skrevet 25. desember 2025 Den burde vært mye tydligere så mange dager etter eggløsning. Jeg ser ingen strekning du bør teste mer evnt ta en digital før du slipper jubelen løs. For meg er denne negativ. Anonymkode: 20151...c7c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #7 Skrevet 25. desember 2025 Mye mulig den skulle vært sterkere, men så er det bare 13 depo. Mens skal ikke komme før i morgen så synes ikke den er så svak som noen kanskje mener at den er. Anonymkode: e88bc...dc5
mommyaka Skrevet 25. desember 2025 #8 Skrevet 25. desember 2025 Dessverre fått mange slike " positive" som var negativt. Ta ny test imorgen 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #9 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye mulig den skulle vært sterkere, men så er det bare 13 depo. Mens skal ikke komme før i morgen så synes ikke den er så svak som noen kanskje mener at den er. Anonymkode: e88bc...dc5 For ordens skyld kan jeg legge til at den var negativ i går☺️ Takk for svar alle sammen. Krysser fingrene. Hadde en blødning for to dager siden som garantert da har vært festeblødning. Anonymkode: e88bc...dc5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #10 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Den burde vært mye tydligere så mange dager etter eggløsning. Jeg ser ingen strekning du bør teste mer evnt ta en digital før du slipper jubelen løs. For meg er denne negativ. Anonymkode: 20151...c7c Jeg har aldri hatt sterkere enn dette 13 dpo, har likevel fått 3 barn Anonymkode: ccedb...c7f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #11 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mye mulig den skulle vært sterkere, men så er det bare 13 depo. Mens skal ikke komme før i morgen så synes ikke den er så svak som noen kanskje mener at den er. Anonymkode: e88bc...dc5 jeg hadde også svak strek som det der dangen før ventet mens og mannen min så heller ingen strek men posetive var den, jeg er nå litt over 9 uker på vei og på tul så var alt bra med den lille Anonymkode: 30c48...71a
Fame Skrevet 25. desember 2025 #12 Skrevet 25. desember 2025 Strek, ja, men disse er kjent for slike skyggestreker. Jeg fikk mange av de, dessverre. Prøv et annet merke 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #13 Skrevet 25. desember 2025 Fame skrev (1 minutt siden): Strek, ja, men disse er kjent for slike skyggestreker. Jeg fikk mange av de, dessverre. Prøv et annet merke Har aldri fått skyggestreker på disse, heller aldri hørt at andre har fått det? Du kan jo hatt kjemisk. Anonymkode: ccedb...c7f
Fame Skrevet 25. desember 2025 #14 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har aldri fått skyggestreker på disse, heller aldri hørt at andre har fått det? Du kan jo hatt kjemisk. Anonymkode: ccedb...c7f De er kjente for det uendelig mange her som har fått på clearblue 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #15 Skrevet 25. desember 2025 Fame skrev (6 minutter siden): De er kjente for det uendelig mange her som har fått på clearblue Okei, har hengt her inne i alle graviditetene og ikke sett noe om det. Rfsu derimot er det jo snakket mye om. Men denne streken har da klart farge. Skyggestreker er grå. Anonymkode: ccedb...c7f
Fame Skrevet 25. desember 2025 #16 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Okei, har hengt her inne i alle graviditetene og ikke sett noe om det. Rfsu derimot er det jo snakket mye om. Men denne streken har da klart farge. Skyggestreker er grå. Anonymkode: ccedb...c7f Ja, jeg har også fått mange blå skyggestreker på den, samme med flere andre (jeg har også hengt her i mine graviditeter). Men det kan jo hende den stemmer jeg bare tipset om å prøve et annet merke fordi jeg ikke stoler på dem
Fame Skrevet 25. desember 2025 #17 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Okei, har hengt her inne i alle graviditetene og ikke sett noe om det. Rfsu derimot er det jo snakket mye om. Men denne streken har da klart farge. Skyggestreker er grå. Anonymkode: ccedb...c7f Legger ved de få jeg gadd å screenshotte
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #18 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): For ordens skyld kan jeg legge til at den var negativ i går☺️ Takk for svar alle sammen. Krysser fingrene. Hadde en blødning for to dager siden som garantert da har vært festeblødning. Anonymkode: e88bc...dc5 Om du blødde for 2 dager siden ( og om det er festeblødning) så får du kanskje positive test 3-5 dager etterpå. Ts ny test imorgen. Ville ikke stolt på denne helt ennå Anonymkode: b2ebc...fcd
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #19 Skrevet 26. desember 2025 Ser negativ ut, ta ny om et par dager. Og bruk fellestråd for tester! Anonymkode: 40afd...842 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #20 Skrevet 26. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser negativ ut, ta ny om et par dager. Og bruk fellestråd for tester! Anonymkode: 40afd...842 Rart at folk ikke kan se den andre streken. Men jeg er enig i at hun bør ta ny test om et par dager og se at den blir sterkere. Anonymkode: ccedb...c7f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå