Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier :) Hva ble du mest glad for? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nye ski. 

Anonymkode: 15213...9d6

Skrevet

Får se når alle er stått opp, håper barna får det de ønsker seg

Skrevet

Ullgenser, gavekort, hudpleie-produkter, to bøker, sengetøy, morgenkåpe og vinterjakke.

Ble like glad for alt :)

Skrevet

Wicked Monopol, Lego, litt hobbyting, sokker, gavekort, mystery box, godis og to bamser. Storfornøyd! 

Skrevet

Sportsklokke, Memo parfyme, Yves Delorme sengetøy, bøker, dampvasker, en rekke spiselige og drikkelige produkter, sportshansker, Le Creuset gryte, et armbånd, duftlys. 

Veldig glad for alt. Gryten kom i feil farge, men den kan byttes. Og så er det mulig jeg har det puslespillet fra før, har i alle fall et som ligner veldig. Men slik kan alltids regiftes. Gleder meg mest til å bruke den nye sportsklokken da jeg har vært uten en liten stund. 

Anonymkode: cd05c...e7b

• Liker 1
Skrevet

ullundertøy, kaffe service, god håndkrem og polaroid skriver

Anonymkode: da40f...4a7

Skrevet

Chanel neglelakk,flere kosesokker,portvin,cremant,en eske full av gode oster og små syltetøy,penger, hansker,dusjsaker,og den fineste gaven var et Louis Vuitton skjerf 🤗💃

Anonymkode: 4bdff...e17

Skrevet

Signert bok av Torstein Bae, da er sjakkjulen reddet 😁 Fikk også mye sjokolade som skal få bein å gå på i romjulen.

Anonymkode: d9bc6...d3e

Skrevet

Hodetelefoner fra jobben. Ullundertøy, ansiktskrem, puslespill og skjermrensservietter fra familien

Anonymkode: da5d2...4da

Skrevet

Jeg fikk kaffe av tre forskjellige personer uavhengig av hverandre. Jeg er nok over middels glad i kaffe så det ble jeg glad for ️ 
Ellers fikk jeg gavekort på garn som også ble en fulltreffer. 

Anonymkode: be64a...78c

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk ett pledd, ett skjerf, ett puslespill, en bok og noe sjokolade. 

Det ligger an til noen koselige kvelder for min del med andre ord ☺️

Anonymkode: 012cb...389

• Hjerte 1
Skrevet

Riskoker og et smykke , vintersko fra panama jack, et par kubbelys. Så har jeg kjøpt en bok og et bilde av Hama Woods til meg selv. Gir til flere enn jeg får gaver fra, så da kjøper jeg heller noe jeg ønsker meg. K50

Anonymkode: 79d83...abe

Skrevet

Hadde ingen forventninger. Fikk alt for mye.. Iphone 17, airpods, ullgenser, fine matprodukter.. ❤️

Anonymkode: ba6c6...e17

Skrevet

Ny Garmin klokke, lego, sokker, hudpleie, vinglass, ullgenser, pyjamas og gavekort ☺️

Skrevet

Sokker, ny almanakk, genser og så fikk jeg nye ekstra lys til bilen av ungdommen 

Gavekort 

Anonymkode: 825ca...a96

Skrevet

Tur til Kiel og én uke til Spania.

Ble overrasket. Trodde ikke jeg skulle få en eneste gave i år, så fikk jeg jaggu meg to flotte gaver allikevel:strix:

• Hjerte 1
Skrevet

Tre par øredobber, et armbånd, skjerf, lyshus,kjøkkenhåndklær, 3000 kr, hansker, sminke.

Anonymkode: 8feec...fd8

Skrevet

Som par:

-12 000 kr

-Sausenebb

-Stor flott snøkule

- Sjokolade

Til meg:

-Hudpleie

-Kiltane-skjerf

-Skjærefjøl, hjemmelaget

-Gavekort på favorittklesbutikken.

Jeg og mannen gir ikke gaver til hverandre. Vi setter over 10 000 hver til reisekontoen.

Anonymkode: 4a894...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...