Zenobia Skrevet 1. januar #22 Skrevet 1. januar Være dårlig på kildekritikk Store tatoveringer Uhøflig promping Røyking Dansebandmusikk Stavefeil Snakke høyt i telefonen på offentlig kommunikasjon Fjordland-middag Sitte på KG en hel natt når man har fri - - - Zenobia scorer 2 poeng på denne listen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #24 Skrevet 1. januar Å si Pattis til Pattaya er harry Anonymkode: 274e5...fb6 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar #26 Skrevet 3. januar Eg syns at å skrive bokmål er utruleg Harry! Og så ser det så oppkonstruert og unaturleg ut. Mi liste er: Nynorsk Dialekt Bokmål Anonymkode: cd8c4...8c0
AnonymBruker Skrevet 3. januar #27 Skrevet 3. januar Slike store "kunst/maleri"-bilde av barna på veggen i stua - ingen kunst bare bilder og plakater. Ultraharry. Anonymkode: 64936...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #28 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eg syns at å skrive bokmål er utruleg Harry! Og så ser det så oppkonstruert og unaturleg ut. Mi liste er: Nynorsk Dialekt Bokmål Anonymkode: cd8c4...8c0 Hvis du synes bokmål er unaturlig, så har du aldri vært på Østlandet eller Bergen. Anonymkode: 9600a...ad9
AnonymBruker Skrevet 4. januar #29 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis du synes bokmål er unaturlig, så har du aldri vært på Østlandet eller Bergen. Anonymkode: 9600a...ad9 Eg bur på Austlandet, så kva meiner du? Anonymkode: cd8c4...8c0
AnonymBruker Skrevet 4. januar #31 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Eg syns at å skrive bokmål er utruleg Harry! Og så ser det så oppkonstruert og unaturleg ut. Mi liste er: Nynorsk Dialekt Bokmål Anonymkode: cd8c4...8c0 Du sier at bokmål er harry, men velger allikevel å skrive på bokmål? Anonymkode: d8bf3...3ec
Honey Dew Skrevet 4. januar #32 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sier at bokmål er harry, men velger allikevel å skrive på bokmål? Anonymkode: d8bf3...3ec Var ikke meningen å være anonym.
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. januar #33 Skrevet 4. januar Å få unge med flere forskjellige menn når det er åpenbart for alle rundt at dette ikke kommer til å gå bra fordi ting ikke er på stell. Røyking Tygge tyggegummi med åpen munn Tviholde på langt hår uten å gidde å kure/pleie det (når du har bikka 50) Sånne jakker med ulver (??) på, litt indianer-inspirert. Vet ikke hva de heter? Skjønner dere hva jeg mener? Å snakke om penger Å uopfordret fortelle videre sladder som ikke er verifisert (tenk gammel sladrekjerring) 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:26 #34 Skrevet torsdag kl. 04:26 loveless skrev (På 26.12.2025 den 21.46): Jeg er så glad for alle som bruker refleksjakke på privaten! Iallefall nå i mørketida når jeg er ute og kjører bil 🤣🤣👏🏻 jeg håper det blir moderne og superhipt Refleksjakke på privaten bør ikke være synlig fra førersetet… Husker jeg hadde sex med en med en Adidas treningsdress med noe refleks på, som stadig blinket mot meg… Jaja, hendte det gikk fort i svingene i ungdommen… Anonymkode: 526e7...2a7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:43 #35 Skrevet torsdag kl. 04:43 Vippeextentions som er så tykke at man ser kronisk trøtt ut. Anonymkode: 4fb4d...98c 1
Thyra Skrevet torsdag kl. 04:43 #36 Skrevet torsdag kl. 04:43 AnonymBruker skrev (På 25.12.2025 den 16.36): Damer: Offentlig promping, angst for kaloriinntak, bleika håret eller stripa håret lyst, avhengig av rødvin eller koffein, sminker øyebryna, skinny jeans, røyking og snusing, billige klær fra Cubus, Temu eller loppemarked, hår ned til puppa etter 40+. Jeg er ei harry dame selv! Anonymkode: aa491...6e9 Er det Harry å handle på loppemarked?
Kålrota Skrevet torsdag kl. 05:05 #37 Skrevet torsdag kl. 05:05 Thyra skrev (21 minutter siden): Er det Harry å handle på loppemarked? Nei.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:37 #38 Skrevet torsdag kl. 07:37 Hele livet er Harry. Anonymkode: 866bb...19d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå