Zenobia Skrevet 1. januar #22 Skrevet 1. januar Være dårlig på kildekritikk Store tatoveringer Uhøflig promping Røyking Dansebandmusikk Stavefeil Snakke høyt i telefonen på offentlig kommunikasjon Fjordland-middag Sitte på KG en hel natt når man har fri - - - Zenobia scorer 2 poeng på denne listen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #24 Skrevet 1. januar Å si Pattis til Pattaya er harry Anonymkode: 274e5...fb6 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar #26 Skrevet 3. januar Eg syns at å skrive bokmål er utruleg Harry! Og så ser det så oppkonstruert og unaturleg ut. Mi liste er: Nynorsk Dialekt Bokmål Anonymkode: cd8c4...8c0
AnonymBruker Skrevet 3. januar #27 Skrevet 3. januar Slike store "kunst/maleri"-bilde av barna på veggen i stua - ingen kunst bare bilder og plakater. Ultraharry. Anonymkode: 64936...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #28 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eg syns at å skrive bokmål er utruleg Harry! Og så ser det så oppkonstruert og unaturleg ut. Mi liste er: Nynorsk Dialekt Bokmål Anonymkode: cd8c4...8c0 Hvis du synes bokmål er unaturlig, så har du aldri vært på Østlandet eller Bergen. Anonymkode: 9600a...ad9
AnonymBruker Skrevet 4. januar #29 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis du synes bokmål er unaturlig, så har du aldri vært på Østlandet eller Bergen. Anonymkode: 9600a...ad9 Eg bur på Austlandet, så kva meiner du? Anonymkode: cd8c4...8c0
AnonymBruker Skrevet 4. januar #31 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Eg syns at å skrive bokmål er utruleg Harry! Og så ser det så oppkonstruert og unaturleg ut. Mi liste er: Nynorsk Dialekt Bokmål Anonymkode: cd8c4...8c0 Du sier at bokmål er harry, men velger allikevel å skrive på bokmål? Anonymkode: d8bf3...3ec
Honey Dew Skrevet 4. januar #32 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sier at bokmål er harry, men velger allikevel å skrive på bokmål? Anonymkode: d8bf3...3ec Var ikke meningen å være anonym.
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. januar #33 Skrevet 4. januar Å få unge med flere forskjellige menn når det er åpenbart for alle rundt at dette ikke kommer til å gå bra fordi ting ikke er på stell. Røyking Tygge tyggegummi med åpen munn Tviholde på langt hår uten å gidde å kure/pleie det (når du har bikka 50) Sånne jakker med ulver (??) på, litt indianer-inspirert. Vet ikke hva de heter? Skjønner dere hva jeg mener? Å snakke om penger Å uopfordret fortelle videre sladder som ikke er verifisert (tenk gammel sladrekjerring) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå