AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #1 Skrevet 25. desember 2025 Hva synes du er harry? For min del er det 1. Røyking 2. Tatoveringer 3. Countrymusikk Nb! Ikke bli krenka, dette er en useriøs tråd Anonymkode: 92bd1...7b0 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #2 Skrevet 25. desember 2025 Delfintatoveringer tatt på sydentur Å ha tatovert en dårlig utført rosa-sløyfe-tatovering fordi man i 2009 støttet Kreftforeningen Å ha kalt ungen sin for er navn som passer bedre til en veskehund Å kalle opp ungen sin etter en Ronny/Tony/et dobbeltnavn med «Kim» eller «Cato» i, Tina/Bethina/Tine/Kine. Å tatovere hele slektas navn i gotiske bokstaver. Som om man er en white trash utgave av hele familiens bursdagskalender… Anonymkode: 95ad2...c48 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #3 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Delfintatoveringer tatt på sydentur Å ha tatovert en dårlig utført rosa-sløyfe-tatovering fordi man i 2009 støttet Kreftforeningen Å ha kalt ungen sin for er navn som passer bedre til en veskehund Å kalle opp ungen sin etter en Ronny/Tony/et dobbeltnavn med «Kim» eller «Cato» i, Tina/Bethina/Tine/Kine. Å tatovere hele slektas navn i gotiske bokstaver. Som om man er en white trash utgave av hele familiens bursdagskalender… Anonymkode: 95ad2...c48 Ahaha, jeg kjenner ei med delfintatovering på låret! Men det var for over 20 år siden og i Norge. Tror det er ganske ut nå Anonymkode: 92bd1...7b0
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #4 Skrevet 25. desember 2025 Kan beskrive meg selv først for moro skyld: Dame over 40 som bleker håret og er opptatt av å være slank/ tynn. Tar vippeextensions, men det er fordi jeg ikke er så pen uten 🙈 Burde fått hjelp med øyebrynene mine, eier ikke brynshår lenger, så jeg sminker bryna og det ser litt «fucka» ut 😂 Til tider. Ellers er det harry å handle masse brus og godteri i Sverige (selv om jeg har gjort det og). Drikke svindyr kaffe-latte på kaffebarer ofte. Høre på danseband. Anonymkode: aa491...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #5 Skrevet 25. desember 2025 I følge KG er alt enten harry eller kjerring. Anonymkode: 65811...440 10
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #6 Skrevet 25. desember 2025 Noen mener Harry med noe negativt. Jeg syns Harry er kult og anderledes og gir beng i andres definisjon. Anonymkode: cd8c4...8c0 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #7 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen mener Harry med noe negativt. Jeg syns Harry er kult og anderledes og gir beng i andres definisjon. Anonymkode: cd8c4...8c0 Og harry skulle selvsagt være med liten forbokstav! Anonymkode: cd8c4...8c0
Macro Skrevet 25. desember 2025 #8 Skrevet 25. desember 2025 Tror bare jeg kan komme på én ting jeg mener er harry, og det er å starte ferien(charter oftest) med drikking på Gardermoen. Gjerne med unger på slep. 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #9 Skrevet 25. desember 2025 De som kaller ungene sine navn som er svulstige, amerikanske og unorske uten å ha tilknytting til en annen kultur. Ekstreme eksempler er Angelica, Savannah og Michelle. Synes og det er harry med mine og dine barn og familier med mye "rot" i forholdene, særlig om dette er noe som går igjen hos flere. Så er det harry med folk som aldri har lest en bok eventuelt kun boken til Zlatan🤣 Anonymkode: cd12d...802 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #10 Skrevet 25. desember 2025 Det eneste jeg syns er harry er å lage tråder som utelukkende går ut på å kritisere og dømme andre som har annen stil eller smak enn deg selv. Useriøst eller ikke - det usmakelig og vitner om et enormt behov for å føle deg bedre enn andre. Anonymkode: a388d...0f2 7 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #11 Skrevet 25. desember 2025 Å kjøpe bunad uten stedstilhøringhet overhodet Overdreven sminke og løsvipper til bunad Ha på seg hjemmestrikket genser og sport bukse i kombinasjon med overdreven sminke Influenser reklame og influensere generelt Juletrær med bare hvitt og sølvfarget pynt Nisser med overdimensjonerte neser uten øyne Bruke ord som "liksom, sinnsykt, sykt" i annenhver setning Anonymkode: 2b18b...91c 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #12 Skrevet 25. desember 2025 Kvinner: Bleika hår, mannesveis, silikonpupper, fillers, overstadig berusa, grovt språk, mørk stemme, mannhaftige trekk, musefletter, ungdomsklær, overvekt, generell vulgaritet. Menn: overvekt, ikke kontroll på alkohol-inntak, ikke kontroll på mat-inntak. Grovt språk, refleks-jakke på privaten, jakt, råning, øretelefoner i bil, fising og raping, caps på under måltider, mansplaining. Anonymkode: dfb2d...82c 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #13 Skrevet 25. desember 2025 Damer: Offentlig promping, angst for kaloriinntak, bleika håret eller stripa håret lyst, avhengig av rødvin eller koffein, sminker øyebryna, skinny jeans, røyking og snusing, billige klær fra Cubus, Temu eller loppemarked, hår ned til puppa etter 40+. Jeg er ei harry dame selv! Anonymkode: aa491...6e9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #14 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Damer: Offentlig promping, angst for kaloriinntak, bleika håret eller stripa håret lyst, avhengig av rødvin eller koffein, sminker øyebryna, skinny jeans, røyking og snusing, billige klær fra Cubus, Temu eller loppemarked, hår ned til puppa etter 40+. Jeg er ei harry dame selv! Anonymkode: aa491...6e9 Promper du? Anonymkode: cd12d...802
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #15 Skrevet 25. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Promper du? Anonymkode: cd12d...802 Bare hjemme. Røyker ikke heller, men har flere av de kjennetegnene jeg nevner her. Anonymkode: aa491...6e9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #16 Skrevet 25. desember 2025 Er ikke så opptatt av hva som er harry i grunn,heller det som er sossete. Forbinder harry med: Utroskap,damping/røyking,øl,tatoveringer,piercing i navlen. Ellers er listen for å være sossete nesten uendelig lang. Anonymkode: f158d...e36
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2025 #17 Skrevet 25. desember 2025 Pynte juletre i heimen 1. november. Anonymkode: 77288...590 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #18 Skrevet 26. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 25.12.2025 den 16.36): Damer: angst for kaloriinntak, bleika håret eller stripa håret lyst, avhengig av rødvin eller koffein, sminker øyebryna, skinny jeans, røyking og snusing, hår ned til puppa etter 40+. Jeg er ei harry dame selv! Anonymkode: aa491...6e9 Dette er jo bare sexy😍 Anonymkode: 12005...621 1 1 1
loveless Skrevet 26. desember 2025 #19 Skrevet 26. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 25.12.2025 den 16.10): Kvinner: Bleika hår, mannesveis, silikonpupper, fillers, overstadig berusa, grovt språk, mørk stemme, mannhaftige trekk, musefletter, ungdomsklær, overvekt, generell vulgaritet. Menn: overvekt, ikke kontroll på alkohol-inntak, ikke kontroll på mat-inntak. Grovt språk, refleks-jakke på privaten, jakt, råning, øretelefoner i bil, fising og raping, caps på under måltider, mansplaining. Anonymkode: dfb2d...82c Jeg er så glad for alle som bruker refleksjakke på privaten! Iallefall nå i mørketida når jeg er ute og kjører bil 🤣🤣👏🏻 jeg håper det blir moderne og superhipt 6 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #20 Skrevet 26. desember 2025 Folk som velger å følge med på hver eneste lille kommentar (eller fotografi) som en eller annen patetisk "kjendis" legger ut på sosiale medier. Eller hva som blir skrevet om dem i avisene, eller reality-shows som disse sullikene skal være med på. Deretter kommer folk hit til Kvinneguiden, bare for å sutre og klage på grunn av alle disse tåpelige kjendisene. Men hvorfor velger noen egentlig å gi masse oppmerksomhet til alle disse tullingene da??! Pluss at de skriver om dem her på Kvinneguiden, noe som fører til at disse kjendisene får enda mer oppmerksomhet rundt seg selv. Anonymkode: f0532...a76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå