AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:52 #1 Skrevet onsdag kl. 21:52 Hvordan har julefeiringen gått? Jeg hadde på meg lys silkebluse som nå har flekker av både tyttebær og ribbefett. Noen flere uheldige med kveldens antrekk? Anonymkode: 477a2...f8b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:55 #2 Skrevet onsdag kl. 21:55 Selvfølgelig. Fikk komplimenter og sølte ikke. Fikk dyrehår på, så veldig vellykket Anonymkode: 5d90b...452 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:01 #4 Skrevet onsdag kl. 22:01 Nei jeg ventet egentlig på et antrekk som aldri ble levert i tide og måtte ta en reserve kjole. Kjolen var tynn og jeg liker bedre å kle med i varmere klær. Anonymkode: 4716c...1d3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:03 #5 Skrevet onsdag kl. 22:03 Veldig vellykket, jeg gikk for en repeat av favorittkjolen fra Emmy Design (svensk merke med retropreg). Kjolen er vel ca 10år gammel, kjøpt brukt og like fin som ny. Den er også komfortabel gjennom all julematen, magen får fritt spillerom uten at den ser stygg ut. Kåpa er i samme stil, også retro og kjøpt brukt. Skoa var nye i år og passa flott inn. Av smykker gikk jeg for litt blanda drops, mannen ga meg nytt smykke i dag og jeg fikk nettop en ny ring til bryllupsdagen, fyren har utmerket smak, han gifta seg jo med meg, i tilegg hadde jeg øredobber som var kjøpt brukt og to ringer som er arvet. Jeg følte meg veldig fin. Anonymkode: ab8a0...89c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:07 #6 Skrevet onsdag kl. 22:07 Pysj. Blå med fugler. Helt knall! Anonymkode: d1eda...8ac 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:12 #7 Skrevet onsdag kl. 22:12 Skjørt og bluse. Den nye, dyre blusen var helt håpløs. Knapper på ermene som var umulig å kneppe da strikken var altfor trang. Fint skal det være, og fint var det. Men vondt i håndleddet etter å ha gått med noe som føles som håndjern 😅 Skjlnrter var helt nydelig da. Anonymkode: 16d69...b35
Abra Skrevet onsdag kl. 22:14 #8 Skrevet onsdag kl. 22:14 Joggebukse og tskjorte funker til enhver anledning
skreppamedleppa Skrevet onsdag kl. 22:16 #9 Skrevet onsdag kl. 22:16 Jeg har skiftet fra julepysj til 3 lag med ull, snowboard bukse og dunjakke som nå lukter av bål og har fått sot på seg For så å bytte til pysj med reinsdyr på og kost meg med reinsdyr tøfler i kveldingen. Vellykket: så absolutt, 10 av 10 stjerner🤩 2
JackRT Skrevet onsdag kl. 22:27 #10 Skrevet onsdag kl. 22:27 Julekjolen i svart fungerer flott for tredje året på rad. Strømpebukse i svart og raggsokker fullførte antrekket( er ikke så nøye med sko når man er hjemme) Hvite jack russell hår på antrekket nå, men cubus sin hårfjerningsrull er en lifesaver🤩
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl. 22:28 #11 Skrevet onsdag kl. 22:28 Absolutt, fikk mye skryt av kjolen min.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:39 #12 Skrevet onsdag kl. 22:39 Ja, slåbroken funket greit enda et år. Anonymkode: c7f76...b97
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:35 #13 Skrevet onsdag kl. 23:35 Ja, gikk i min blå kjole med skimmer fra Bubbleroom. Akkurat passe temperatur og følte meg fin. Brukte forkle da jeg laget til og bar inn maten, og da jeg ryddet. Ingen fettflekker endte på kjolen. Anonymkode: 8ed83...258
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:18 #14 Skrevet torsdag kl. 00:18 Absolutt vellykket for min del. Joggebukse og ulltrøye. Ingen jeg trenger å pynte meg for så det komfortable vinner. Anonymkode: 8cf6f...ae3
Mardina Skrevet torsdag kl. 02:11 #15 Skrevet torsdag kl. 02:11 Kjæresten synes kjolen var litt voldsom (den er ikke det 😄), men at jeg var fin i dag 🥰 Moren hans synes at jeg var fint kledd 😊 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:24 #16 Skrevet torsdag kl. 08:24 Til slutt. Jeg hadde planlagt en enkel sort kjole, da jeg var ansvarlig for julemiddag. Men da jeg stod i garderoben klarte jeg bare å se paljetter - så endte opp i en langermet paljettkjole.... Ikke bare ble det ulidelig varmt, men når man skal røre, løfte, bøye seg, så setter de seg fast hele tiden. Så det hele endte med at jeg gikk og skiftet til en enkel sort kjole, og satt opp håret.. 😂 Det artige er at akkurat det samme kommer til å gjenta seg neste år 😜 Jeg elsker ting som glitrer når det er høytid. Anonymkode: cd2a7...918 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:28 #17 Skrevet torsdag kl. 08:28 Hadde min vanlige svarte penbukse og en hvit bluse. Den har jeg hatt lenge, men aldri brukt før. Og selvfølgelig det nye sjalet som jeg har strikka. Samme sjalet hadde jeg dagen før, på lille julaften så jeg fikk skryt for det to dager på rad. Fornøyd jeg. Sølte ikke på meg. Anonymkode: 2b195...97c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:09 #18 Skrevet torsdag kl. 11:09 Fikk faktisk komplimenter fra min mor på skjørtet jeg hadde på meg, det pleier hun ikke å komme med. Så det var jo litt kjekt. Anonymkode: a6ac5...4cc 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå