Gå til innhold

Vond jul, samlivsbrudd med barn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så grusomt vondt i år. Mannen gikk ifra oss rett før jul og har meldt seg litt ut. Bare ungen og meg og jeg sliter sånn med å holde masken og gjøre det fint for oss. Prøver og prøver, men har det så vondt. Får meldinger og bilder av venner og de har det så hyggelig og der fortjener de..men her føles livet forbi..ungen er lei seg fordi pappa ikke er her. Vet det blir..må bli bedre med tiden. Men hele drømmen om familien, flere barn, storfamilien er knust. Har en veldig liten familie fra før, og innser nå at det jeg må gi opp drømmer.

mye klaging nå, bare en veldig vond dag.

Anonymkode: 879cc...604

• Liker 1
  • Hjerte 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor klem til deg. Det er ikke lenge siden og jeg har forståelse at dette er vondt. 

Ikke tenk så mye om de store tingene, akkurat nå er ting fortsatt ferskt og dermed veldig vanskelig. Ta en dag av gangen, du og barnet ditt fortjener å være der for hverandre

❤️🎄

Skrevet

Livet skjer, men kjipt.

Bestemte han seg plutselig for å dra nå rett før jul? Isåfall synes jeg det er dårlig timing i forhold til barna.

Anonymkode: d2c9c...648

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Så grusomt vondt i år. Mannen gikk ifra oss rett før jul og har meldt seg litt ut. Bare ungen og meg og jeg sliter sånn med å holde masken og gjøre det fint for oss. Prøver og prøver, men har det så vondt. Får meldinger og bilder av venner og de har det så hyggelig og der fortjener de..men her føles livet forbi..ungen er lei seg fordi pappa ikke er her. Vet det blir..må bli bedre med tiden. Men hele drømmen om familien, flere barn, storfamilien er knust. Har en veldig liten familie fra før, og innser nå at det jeg må gi opp drømmer.

Skjønner deg godt, lille venn. Tid er det som hjelper. Jævlig når det står på, men det blir bedre etter sjokkfasen er over. Lykke til❤️

Skrevet

Drit i sosiale medier. Alle legger ut perfekte fasader og glansbilder som ikke stemmer 99 % av tiden. Mye av det som legges ut av folk flest har til og med filter 😵‍💫 Fatter ikke hvorfor folk gjør dette mot hverandre. Perfekte fasader.

Anonymkode: 472a4...3f0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stor klem til deg 🥰 kanskje dere må lage noen nye tradisjoner ?

Anonymkode: 139d0...3ff

Skrevet

Vært der, eksmann gikk til ei ny, og det var så jævlig. Men det blir bedre, for meg tok det rundt to år. Ikke at det var like vondt hver dag i to år, men det var på den tiden jeg ble bevist på det selv at livet var alright igjen. Savner fortsatt det som ikke ble, men ikke han. Du er startfasen og må finne deres vei. Du er midt i en livskrise og det at det blir bedre virker usannsynlig akkurat nå. Vi har også et barn sammen og har et bra foreldreskap sammen. 

Anonymkode: 3ddf7...077

• Hjerte 1
Skrevet

Takk❤️ vet at andre har det reellt mye verre så bør ikke klage. Vi har god helse og hverandre.

ja, han bestemte seg ganske brått. Akkurat lagt ungen, og nå kommer alt..vet det blir bedre men gruer meg til å våkne imorgen. 

Takk❤️

• Hjerte 5
Skrevet

Her er det og første jul alene med barnet, som forsåvidt ikke har sett far på ukesvis, etter at han flyttet for 2 mnd siden.

Ja det er dritvondt å må gi opp drømmen om en stor familie, men vi får muligheten til å lage egne tradisjoner på absolutt alt. Man må bare finne noe positivt i det som pågår 💔

Anonymkode: 262c4...6d5

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Her er det og første jul alene med barnet, som forsåvidt ikke har sett far på ukesvis, etter at han flyttet for 2 mnd siden.

Ja det er dritvondt å må gi opp drømmen om en stor familie, men vi får muligheten til å lage egne tradisjoner på absolutt alt. Man må bare finne noe positivt i det som pågår 💔

Anonymkode: 262c4...6d5

Du har helt rett❤️

trist. Men godt barnet har deg❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...