Gå til innhold

Hvordan få mannen til å fri?

Anbefalte innlegg

Gjest Forelska kvinne
Skrevet

Noen som har noen tips om hvordan man kan hinte eller få andre til å hinte som han snart har lyst til å fri til meg? :wink: vet han har lyst, men vil si det til han, for da kan likså godt jeg fri... å det synes jeg er uromatisk!! :D Finnes det noen e post kort eller noe man kan sende anonymt eller andre tips?

Takk til alle... mitt høyeste ønske er å få mannen i mitt liv som ektemann!!!! :blunke:

Videoannonse
Annonse
Gjest quantanamera
Skrevet

Et spørsmål.... hvor lenge har dere vært sammen? :)

Skrevet

jeg skrev svar til deg...men feilpostet.....se under overskriften

"hmmmmmmmmmm........noen forslag"

milo

Skrevet

Mange giftesyke her på KG om dagen?? :P

Syns det plutselig dukket opp en haug med tråder om forlovelse og giftemål her nå! Positivt selvsagt. :blunke:

Men jeg må jo le littegrann da, for det er ikke lenge siden alle trådene kun dreide seg om utroskap her på Samliv.... 8)

Vel, dette var vel litt utenfor temaet da...

Til Forelska Kvinne vil jeg bare si at vent på mannen din du, han finner vel selv ut når han er klar for å fri til deg?

Eller så får du alliere deg med moren hans eller noe? :ler:

Lykke til!

Skrevet

Ikke lett å få han til å fri sånn uten videre tror jeg!! En viktig ting her er jo hvor lenge dere har vært sammen og har han noen gang nevnt det til deg f.eks?

Tror jeg ville tatt tiden til hjelp.... Ihvertfall hvis det er han som må fri!!! HVorfor ikke gjøre det selv?? Det begynner jo å bli mer og mer normalt at kvinner tar oppdraget i egne hender!!!

Lag en liten seanse ut av det,og bruk gjerne litt tid på å fremlegge det!!

Og hvis han ikke er veldig gammeldags og vet med seg selv at han vil dele resten av livet sammen med deg,så vil du nok få det svaret du ønsker!!!! Uansett hva du gjør........ LYKKE TIL :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...