AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:01 #61 Skrevet onsdag kl. 22:01 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du lot mora di sitte alene!??! Asså!! Endten så får man tilbringe julekvelden med moren sin eller ta hu med seg! Broren din kjenner tydeligvis sosialt ansvar! Anonymkode: ae232...721 Hun hadde valget om å være med til (den alkoholiserte) faren min, men valgte å takke nei, da hun ikke tåler trynet hans lenger etter flere ødelagte julefeiringer pga hans drikking. Og jeg valgte ikke å la henne sitte alene. Vi feirer annenhver jul med min og min kones familie. I år var det konas tur å feire med sine. Moren min kunne sikkert vært med hvis hun ville, men jeg forsto det slik på henne at hun heller ville være alene. Anonymkode: 7c49e...06c 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:58 #62 Skrevet onsdag kl. 22:58 Hvor blir det av alle trådene om de som er misfornøyd med gavene, eller har hatt umulig mann/svigermor/barn på julaften? Pleier jo være mye underholdning i det. Men folk sitter kanskje og åpner fortsatt? 😄 Anonymkode: d03a4...daa
Urwa Skrevet onsdag kl. 23:08 #63 Skrevet onsdag kl. 23:08 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei. fant ut at mannen har vært utro. Så nå skal jeg prøve å holde masken foran våre tre barn og storfamilien på besøk. Anonymkode: f6c7e...8bd Tøff du er❤️ 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:16 #64 Skrevet onsdag kl. 23:16 Ok julaften. Er ikke så glad i julaften - voksen uten barn. Feirer hos mor og øvrig familie. Synes det er slitsomt å være på besøk over flere dager, som forventet. Man slipper opp for samtalemner, bortsett da fra mor som stadig må snakke om egen helse, gamle dager, venninner, sykdommer og naboer......... Besøkende som kommer utenfra og opplever litt utenom dette, har ingen interesse... Bedre 1. og 2. juledag - da er ma litt mer fri og slipper å sitte altfor mange timer sammen i en tett stue. Neida - klager ikke, jeg bidrar også og har det greit, og forteller selvsagt ingen at jeg egentlig kunne tenkt meg å feire jul alene. Anonymkode: 26dd3...aa7 1
Sioux Skrevet torsdag kl. 02:52 #65 Skrevet torsdag kl. 02:52 (endret) En flott julaften. Hadde barn og barnebarn her. Herlig kaotisk med smårollinger 😅 Varm og fin stemning, maten var god og alle fikk det de ønsket seg i gave. Føler meg heldig og takknemlig. Ønsker alle en fortsatt fin jul og fred i sjelen ❤️ Endret torsdag kl. 04:31 av Sioux 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:14 #66 Skrevet torsdag kl. 08:14 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor blir det av alle trådene om de som er misfornøyd med gavene, eller har hatt umulig mann/svigermor/barn på julaften? Pleier jo være mye underholdning i det. Men folk sitter kanskje og åpner fortsatt? 😄 Anonymkode: d03a4...daa Jeg har en oppegående mann som står på, og passer på at jeg har det fint. Og familie og omgangskrets som kjenner meg - så gavene var supre. Eneste som bommet på en gave (og han ga flere) var mannen - men da i form av at han prøvde for hardt og la for mye i det (jeg ønsket meg en mindre, enklere variant av noe). Det eneste jeg har å klage (litt) på er at jeg er en person som trenger en del alenetid. Hver eneste gang jeg setter meg på sofaen er det noen som vil prate, står jeg på kjøkkenet kommer noen for å prate. Selv da jeg gikk på vaskerommet for å brette en del klær lille julaften kom noen etter for å prate..... Men jeg ga beskjed om at det blir sen julefrokost i dag - så nå tok jeg med Macen og en kopp kaffe opp i senga, og skal straks ut og løpe en liten time - helt for meg selv. Anonymkode: 44aee...851 1
MarianneE Skrevet torsdag kl. 08:25 #67 Skrevet torsdag kl. 08:25 Kjempe koselig! HusetsHerre, Ungen og jeg var hos svigers. God mat, godt drikke, hyggelig samtale og latter rundt bordet. Fine gaver.. Akkurat slik julaften skal være. Jeg er takknemlig. 1
Perine Skrevet torsdag kl. 08:40 #68 Skrevet torsdag kl. 08:40 Julaften var ekstra stille og rolig i år, ribbe og riskrem, fyr i ovnen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå