AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:29 #21 Skrevet onsdag kl. 15:29 Rolig på jobb i dag, færre pasienter da vi har noen på perm. Sitter på skjerming nå, men skal på akuttmottaket snart så da blir det nok litt mer travelt. Jeg liker det travelt så det passer meg. Fint å kunne gjøre det lille ekstra for de som må være her. Anonymkode: 32c88...231 3
Gnå Skrevet onsdag kl. 15:37 #22 Skrevet onsdag kl. 15:37 Min dag til nå: Ligge litt i senga og kose med hunden, tur med hunden, joggetur, frokost+kaffe og scrolletid, gå til kveldens festlokale, besøk på gravlunden, titte innom kompis og overrekke gave, se film og skravle med bror. Snart kommer de andre vi skal feire med, så må finne frem kjolen hvert øyeblikk. Så… ganske bra til nå? Gruer og gleder meg til resten av kvelden. Veldig glad i familietid, men spiseforstyrrelser med et dryss av sosial angst ødelegger noen av gleden. God jul! Særlig til dem som synes det er en vanskelig tid. 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:42 #23 Skrevet onsdag kl. 15:42 Ikke så hyggelig så langt iallefall. Er bare meg (er tidligere barnevernsbarn så har ikke kontakt med familie). Har ett barn men han er hos pappaen sin i år. Jeg har kjøpt inn fjordland pinnekjøtt da og prøver å gjøre dagen så grei som mulig. Men syns det er vondt å se alle som har det hyggelig sammen med familien sin. Skulle sånn ønske at jeg også hadde familie. Anonymkode: ebcc3...e10 14
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:47 #24 Skrevet onsdag kl. 15:47 Så langt har det vært greit, tok hunden på stranda og kasta litt ball. Tatt en kjøretur med hestene. Så har jeg laget julefrokost og riskrem, pinnekjøttet står på, og er snart ferdig. Broderer litt nå med julefilm på tv'en mens vi venter. Ble ikke noe tur til kirka i år dessverre. Anonymkode: 1588a...c63 1 2
Laraa Skrevet onsdag kl. 15:51 #25 Skrevet onsdag kl. 15:51 Snart middag. Har bakt speculoos som overraskelse til min nederlandske svoger. Håper det faller i smak 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:00 #26 Skrevet onsdag kl. 16:00 Jeg har vært mye dårlig noen måneder, kronisk syk, så har ikke noe i orden til jul. Skulle bort i dag og feire med noen andre, men så er en som vi skulle feire sammen med blitt syk, så da ble vi alle enige om å forskyve julaften til litt senere i julen når den er frisk igjen. Stille og rolig dag, gått en liten tur, hatt en kosestund med nabokatten som jeg passer. Vurderer å ta meg ett glass vin,vaske hus og pynte litt til jul nå. Skal ha en litt bedre middag senere i kveld. God jul til alle ❤️ Anonymkode: b232f...e9d 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:04 #27 Skrevet onsdag kl. 16:04 Jeg har en veldig hyggelig og rolig julaften. Nå er klokka straks 17. Mannen min holder på å lage julemiddagen. Selv har jeg i dag våknet til julestrømpe med snop. Deretter så jeg «Tre nøtter til askepott» i pysjen. Etter det har jeg bare slappet av og lest bok. Nå surfer jeg litt mens siste innspurt av middagen blir klar. Etter middag blir det julegaveutdeling. Så skal vi spise julekaker, før vi avrunder kvelden med å se på en julefilm. Antagelig «Love actually». Anonymkode: 02104...ad3 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:04 #28 Skrevet onsdag kl. 16:04 Nei. fant ut at mannen har vært utro. Så nå skal jeg prøve å holde masken foran våre tre barn og storfamilien på besøk. Anonymkode: f6c7e...8bd 11
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:07 #29 Skrevet onsdag kl. 16:07 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ikke så hyggelig så langt iallefall. Er bare meg (er tidligere barnevernsbarn så har ikke kontakt med familie). Har ett barn men han er hos pappaen sin i år. Jeg har kjøpt inn fjordland pinnekjøtt da og prøver å gjøre dagen så grei som mulig. Men syns det er vondt å se alle som har det hyggelig sammen med familien sin. Skulle sånn ønske at jeg også hadde familie. Anonymkode: ebcc3...e10 Håper Det går bra mona💛 Anonymkode: a68ad...c2c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:22 #30 Skrevet onsdag kl. 16:22 Spist en lang, rolig frokost. Gått en tur. Lagd riskrem til dessert. Spist litt mer godt. Sett på tv, strikka, kost meg skikkelig. Bor aleine og er barnløs. Ingen stress eller mas. Julekvelden tilbringes hos nærmeste familie. Samme med kjæresten, han feirer med sin familie. Jeg er veldig fornøyd. Anonymkode: 04cc7...4a8 1
Hulderen Skrevet onsdag kl. 16:22 #31 Skrevet onsdag kl. 16:22 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei. fant ut at mannen har vært utro. Så nå skal jeg prøve å holde masken foran våre tre barn og storfamilien på besøk. Anonymkode: f6c7e...8bd Auch, den er lei!
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:28 #32 Skrevet onsdag kl. 16:28 Er på jobb, og det er jeg glad for. Anonymkode: b6f0f...36d
Mardina Skrevet onsdag kl. 16:28 #33 Skrevet onsdag kl. 16:28 Rolig så langt. Blir snart hentet og skal feire hos kjæresten sine foreldre 😊 Det blir oss 4 og det blir nok en rolig julefeiring. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:35 #34 Skrevet onsdag kl. 16:35 Her er det stille og rolig. Vi feirer bare kjernefamilien iår. Lang sen frokost, tv og pyjamas, grøt kl 1, gave fra nissen. Lang tur i skogen med hund i sol og kuldegrader. Nå venter vi på middag kl 1800. Deilig med en så rolig julaften etter ett travelt år. Anonymkode: 2d5a4...2d2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:42 #35 Skrevet onsdag kl. 16:42 Her er detv første annerledes julen med en forelder som havnet på sykehjem i høst (og ble syk rett før påske). Jeg feirer med broren min (som er ufør og som har hatt en lang periode hvor han er dårlig). Vi har moren hjemme fra sykehjemmet nå. Fordi det hun ikke skal bli for sliten, så har vi allerede spist middag. Moren min sover i en stol og broren min hviler i senga. Jeg har tatt oppvasken og venter litt på at vi skal åpne gaver før jeg må kjøre moren min tilbake til sykehjemmet om en stund. Resten av kvelden blir nok rolig. Broren min er ikke så glad i jul, så det meste av julefilmer utgår. Men vi har funnet en serie vi kan se litt på senere i kveld. Anonymkode: 20bad...274 5
Lorieen Skrevet onsdag kl. 16:51 #36 Skrevet onsdag kl. 16:51 Fin dag. Rolig og avslappa. Sett tv med ungene. Spist god sen brunsj, nå er det straks ribbe.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:53 #37 Skrevet onsdag kl. 16:53 Det har vært en fin dag til nå, men svoren på den helvetes ribba gikk til *******. Kjenner det plager meg mer enn det kanskje burde 😆 Anonymkode: 9a650...b5d
Mardina Skrevet onsdag kl. 17:08 #39 Skrevet onsdag kl. 17:08 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei Nei? ❤️ Er julen en vanskelig tid for deg? 1
Maskinfører Skrevet onsdag kl. 17:10 #40 Skrevet onsdag kl. 17:10 Mardina skrev (Akkurat nå): Nei? ❤️ Er julen en vanskelig tid for deg? Ja den er det ❤️ trodde jeg skulle få god jul melding fra Familien men det fikk jeg ikke 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå