Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens frustrasjon!!

Venter barn  nr 2, men jeg føler noen ganger at jeg har 3 barn.

Her går jeg gravid i uke 34 slitsomt nok som det er!  Stresser rundt med juleforberedelser for å bli ferdig med hus osv, før vi reiser imorgen,  og imorgen har vi noen ærender også før vi kjører til svigers for å feire jul. Så ønsket å bli ferdig idag og pakke koffert. 

Etter middag skulle han ta kjøkkenet, er fortsatt ikke tatt osv. Jeg brøt sammen i gråt tilslutt ,vært en kjipt dag idag generelt.  Han finner ut at han skal spille pc spill. Mannen er 40 år.  Og når jeg gråt spretter han opp kaster litt søppel og rydder ting bort i boden som han  skulle gjøre  for lenge siden . Også finner han fram bilder jeg har maset om for 2!! år siden Om han kunne henge di opp. (Hannes leiligheten,  så jeg ville ikke lage noe hull uten han.)

Da finner han ut at han skal henge di opp nå? for å gjøre meg blid? Han lurte på om han fikk et kyss etterpå😂 fader altså!

Bildene er på veggen, jeg har lagt meg,  kjøkkenet er fortsatt ikke helt rent, bade må vaskes. Han sitter å spiller! 

Nå årker jeg ikke mer! Håper jeg får sove inatt så morgen dagen blir lysere. 

Dagens frustrasjon sutring. 

Anonymkode: b3c26...87f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du vil ha to barn med ham fordi...? 

Anonymkode: 501b5...7f7

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvorfor valgte du ham som donor 2.gangen også?

Anonymkode: 42825...4ff

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anonymkode: 501b5...7f7

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor valgte du ham som donor 2.gangen også?

Anonymkode: 42825...4ff

Jeg kan bare svare for meg selv i tilsvarende situasjon, men det er fordi jeg ønsker at barnet mitt skal ha helsøsken. Det er viktigere enn at jeg er fornøyd med partner. 

Så får man heller svelge tusen kameler i mellomtiden, nyte barnas oppvekst i kjernefamilien og innimellom drømme om en fremtid med voksne barn og egen leilighet. 

Anonymkode: 85783...dcb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg kan bare svare for meg selv i tilsvarende situasjon, men det er fordi jeg ønsker at barnet mitt skal ha helsøsken. Det er viktigere enn at jeg er fornøyd med partner. 

Så får man heller svelge tusen kameler i mellomtiden, nyte barnas oppvekst i kjernefamilien og innimellom drømme om en fremtid med voksne barn og egen leilighet. 

Du er klar over at barn ikke vokser opp i de beste forholdene når man holder på slikt? At dere er rollemodeller og hvordan dere behandler hverandre.. hvordan dere har oppgaver hjemme..er noe deres barn vil ta med seg når de vokser opp?

Så det er viktigere at de har søsken...en ar de har to gode rollemodeller?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dagens frustrasjon!!

Venter barn  nr 2, men jeg føler noen ganger at jeg har 3 barn.

Her går jeg gravid i uke 34 slitsomt nok som det er!  Stresser rundt med juleforberedelser for å bli ferdig med hus osv, før vi reiser imorgen,  og imorgen har vi noen ærender også før vi kjører til svigers for å feire jul. Så ønsket å bli ferdig idag og pakke koffert. 

Etter middag skulle han ta kjøkkenet, er fortsatt ikke tatt osv. Jeg brøt sammen i gråt tilslutt ,vært en kjipt dag idag generelt.  Han finner ut at han skal spille pc spill. Mannen er 40 år.  Og når jeg gråt spretter han opp kaster litt søppel og rydder ting bort i boden som han  skulle gjøre  for lenge siden . Også finner han fram bilder jeg har maset om for 2!! år siden Om han kunne henge di opp. (Hannes leiligheten,  så jeg ville ikke lage noe hull uten han.)

Da finner han ut at han skal henge di opp nå? for å gjøre meg blid? Han lurte på om han fikk et kyss etterpå😂 fader altså!

Bildene er på veggen, jeg har lagt meg,  kjøkkenet er fortsatt ikke helt rent, bade må vaskes. Han sitter å spiller! 

Nå årker jeg ikke mer! Håper jeg får sove inatt så morgen dagen blir lysere. 

Dagens frustrasjon sutring. 

Er du meg?? 😅😱 Skremmende likt på alle måter

Skrevet

Han har andre kvaliteter som jeg setter pris på også altså. Men vi får se hva tiden bringer. 

Skrevet

Dere som har det slik - hvor tydelig er dere i kommunikasjonen på hva dere forventer i relasjonene deres?

Det ene er å tydelig kommunisere hva som er viktig for seg selv, og det andre er å lytte til hva som er viktig for partner - og sammen finne en gylden middelvei som passer begge to!

Jeg er godt gift med en mann som spiller, og det er helt greit, men det er «regler» i vårt forhold rundt hans spilling. Spillingen skal ikke gå på bekostning av forholdet, barna eller hjemmet. Og jeg vil ha en headsup når han har avtalt med venner at de skal ha spillekveld. Da vet han for øvrig at det blir etter barnas leggetid. 

Jeg MÅ ha egentid, så spillingen hans plager meg ikke, men vi har hatt denne praten før vi fikk barn om hvilke rammer den skal ha. 

Mannen min er heldigvis ikke udugelig til det vanlige og jeg syns det er supert at han har en hobby. Men er glad den ikke er alt oppslukende for ham. 

Anonymkode: fec9b...1e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2025 den 5.00):

ut fra HI forstår jeg faktisk ikkje hva som er den store feilen ved denne mannen? Hva var det som var så tragisk? 

Anonymkode: 96612...775

Skrevet

Jeg tipper dere er skilt om 3 år når dere er over kneika med små barn og ting fremdeles ikke er bedre. 

Anonymkode: 40ddb...406

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ut fra HI forstår jeg faktisk ikkje hva som er den store feilen ved denne mannen? Hva var det som var så tragisk? 

Anonymkode: 96612...775

Han er en latmakk 

Skrevet

Mannen gjør ikke sin del + dama er lei seg = KG dømmer dama ned, ignorerer at mannen ikke gidder å ta ansvar.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2025 den 8.32):

Må være så mye bedre å gå for ekte donor enn "donor"?

Mitt verste mareritt å ende opp som mamma til en voksen mann som var ment å være en partner🤢

Anonymkode: 850d0...2db

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...