Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fjerner alltid øyenbrynene min med barberhøvel! Jeg syns voksing gjør vondt! Og så tegner jeg på øyenbryna mine med en svart flytende eyeliner. Jeg syns det ser kjempeflott ut :) men alt samme dagen har jeg fått "skjeggvekst" over brynene! Burde jeg heller vokse dem da? Men det gjør så vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Har aldri prøvd å vokse øyenbryn, men for resten av kroppen gjelder vel det at voksing varer lenger enn barbering! jeg vokser leggene mine og det er virkelig flott altså...varer uendelig mye lenger enn om jeg skulle bruke høvel! det gjør selvsagt litt vondt, men det er verdt det!

Kanskje du kunne prøve hårfjerningskrem? (husk å teste på et lite parti av ansiktet først for å se om du tåler det!)

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Hårvekst under armene synes jeg er direkte uskjønt, og det gjelder på meg selv også. probbet er at jeg har en fantastisk irriterende føflekk sånn rett utenfor sentrum av armhulen, og den er ikke akkurat så kul å lukeparkere en barberhøvel rundt. jeg har fått høre at det ikke er så lurt å fjerne sånne fra nettopp f.eks. armhuler, men dette har jeg nå tenkt å diskutere med doktormannen... lurte alikevel på om noen her hadde bedre metoder sånn istedet, eller sånn inntil videre.

så var det den andre plassen da. kjønnshår er ihvertfall ulekkert, med mindre man driver og kultiverer og trimmer. det gjør ikke jeg, har nok med det som er der fra før. er det virkelig ingen mulighet for å begrense den snabla hårveksten, ingen metoder som er mer langvarig? og som ikke går så aldeles smertefult vondt? *ynk*

(hvorfor i all verden har man egentlig hårvekst på så utrolig besynderlige plasser 2000 år etter jens kristus?!? man har da sentralfyring)

WildThing

"he who runs away can run away another day"

Skrevet

Hehe..du kan så si!

Burde vel ha blitt skrella av i all utviklinga all denne hårveksten..men dessverre!

Nå er det jo slik at vi finner på flere og flere metoder for å bli kvitt hår da..og mange er faktisk gode også!

Anbefaler ikke elektrolyse om du er pysete ang. smerte..det er ikke så veldig behagelig selv om det er effektivt! (koster endel og tar lang tid om det er mye hår som skal fjernes...men gir permanent resultat..)

For å få permanent resultat uten noe særlig smerte er vel eneste alternativ laser!? det koster nok også endel..men du kan jo undersøke priser!

Ang. hårfjerning i armhulen om du vil "beholde" føflekken slik at doktoren kan fjerne den ved en annen anledning, så kan du jo bruke hårfjerningskrem da! litt mer styr..men ingen fare for å skjære seg iallefall!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...