Gå til innhold

Fwb - hvordan?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke lett i hvert fall. 
Er ikke på noen apper og lite nettverk så møte noen er ikke lett. Som du sikkert skjønner har jeg egentlig bare gitt opp før jeg har prøvd 🙃 vet innerst inne at jeg har mye å gi. 

Anonymkode: 424fc...b6c

Du må aldri gi opp. Ikke tenk på det som et alternativ en gang.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (14 timer siden):

Du må aldri gi opp. Ikke tenk på det som et alternativ en gang.

Takk for støtte. Bare ikke så lett å holde motet oppe, gått så lang tid. Bare flaut egentlig nå

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2025 den 20.49):

Er kvinne i midten av førtiårene ikke ønsker forhold. Jeg trives som singel og vet det ikke kommer til å endre seg. Men man har fremdeles kroppslige behov, og ideelt sett ønsker jeg meg en fast elsker som kan dekke disse behovene. Spørsmålet er... hvor finner jeg han? Er ikke interessert i å gå inn som en tredjepart i et etablert forhold. Har kikket litt rundt på appene, men er ikke blitt inspirert. For dere som har løst denne nøtten: Hvor fant dere han?

Anonymkode: a70e2...e8e

Livet som singel og særbo er super hærlig🥰
Så slipper du flytting og småkrangling, av deling av ting og tang ved et evt brudd. Deilig av hund er klink umulig😅
Da har du hele huset for deg selv.. ingen som roter eller maser.. og ingen som klager eller legger seg bort i hva du gjør..
Du er fri som fuglen, og har et ryddig og rent hus til enhver tid.. 
Og det beste av alt.. nå har du tid og lov, til å gjøre ting du ikke fikk i forholdet. 

Hva er en god FWB?
Vi tok den diskusjonen ganske så tidlig, og ble fort enige. Vi kjente hverandre litt fra før, så vi hadde en fordel.
Uforpliktet ville ikke fungere, så vi forpliktet oss til: Troskap, åpenhet og ærlighet.. ingen sjalusi, men ingen av oss ville gjøre den andre sjalu heller. Vi hjalp hverandre med ting i og rundt huset, som oftes trengs en kvinnehånd eller mannehånd til. Vi inviterte hverandre på middag, når det passet oss. Vi kunne ta turer sammen, camping, hytteturer, dra på festivaler.. ta en storby weekend eller til varmere strøk. Vi gjorde rett og slett ting som vi ikke fikk "lov" til i forholdet. Særboforholdet burde egenlig ikke vært annerledes enn vanlig forhold.. Men det er nå slik, ikke alle som er så heldig å få gjøre hva man vil. I mitt forrige forhold: Jeg følte meg iallefall kvelt, av for lite luft til "å leve"🫠

Sexlivet.. vi samarbeider godt.. vi tar ikke ting ille opp fra fortiden.. Sex er igrunn en måte å vise omsorg på, fordi vi "eier" ikke hverandre.. Vi bombaderer hverandre med nytelser i bøtter og spann. Vi flirer og ler.. og har det utrolig godt sammen. Den munterheten sier vel alt, at livet som singel er bare såå hærlig🥰👏
Er det slik du ser for deg et særboforhold TS? 🫡

Skrevet
Fjellvann skrev (16 minutter siden):

Du har jo diskrete datetjenester som Cupido, Victoria Milan, hemli.me osv. Du møter en flom av menn der av ulik kvalitet, men det er mange som har funnet noen. Det er jo noen gullkorn innimellom all grusen. 

Litt av et menneskesyn du har...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2025 den 20.49):

Er kvinne i midten av førtiårene ikke ønsker forhold. Jeg trives som singel og vet det ikke kommer til å endre seg. Men man har fremdeles kroppslige behov, og ideelt sett ønsker jeg meg en fast elsker som kan dekke disse behovene. Spørsmålet er... hvor finner jeg han? Er ikke interessert i å gå inn som en tredjepart i et etablert forhold. Har kikket litt rundt på appene, men er ikke blitt inspirert. For dere som har løst denne nøtten: Hvor fant dere han?

Æææsj, vil du ha andre sine kjønnssykdommer??

Anonymkode: 1feb6...5fb

AnonymBruker
Skrevet

Menn på steder som cupido, victoria milan, og - enda verre - fetlife, er som regel fra nederste hylle. Veldig rare folk med svak integritet og mer eller mindre skakkjørt seksualitet. Det er kan nok være vanskelig å finne ledige kvalitetsmenn i den alderen du søker, men det kan være verdt anstrengelsen når man ser på hva som er alternativet.

Anonymkode: e1dfa...ba8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Fjellvann skrev (På 6.1.2026 den 15.57):

Du har jo diskrete datetjenester som Cupido, Victoria Milan, hemli.me osv. Du møter en flom av menn der av ulik kvalitet, men det er mange som har funnet noen. Det er jo noen gullkorn innimellom all grusen. 

For en forferdelig differansierende og dehumaniserende menneskesyn du har. Det virker som om du ser jo på menn som produkter av ulik "kvalitet" hvis verdi avgjøres av deres evne til å tilfredstille deg seksuelt.

Dette stadiet av moralsk utvikling vokser de fleste seg forbi i i alderen 10-13. Skremmende å høre slik språkbruk fra voksne i 2025, minner om retorikkene til tyskerene før de begynte å sende folk i gasskamre. 

Anonymkode: 3993d...dec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2026 den 14.02):

For en forferdelig differansierende og dehumaniserende menneskesyn du har. Det virker som om du ser jo på menn som produkter av ulik "kvalitet" hvis verdi avgjøres av deres evne til å tilfredstille deg seksuelt.

Dette stadiet av moralsk utvikling vokser de fleste seg forbi i i alderen 10-13. Skremmende å høre slik språkbruk fra voksne i 2025, minner om retorikkene til tyskerene før de begynte å sende folk i gasskamre. 

Anonymkode: 3993d...dec

Eller bare som en mann? 

Det ligger i sakens natur at den evnen er i sentrum i en slik relasjon, om man er for sart for akseptere det premisset kanskje en FWB ikke er noe. (Om man leter etter an annen type relasjon vil andre kriterier være viktigere) (eller var du bare en av få med humor på KG)

Anonymkode: 31e3d...110

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2025 den 21.36):

MIN erfaring på apper så langt er at de som er ærlige om hva de søker er anonyme og som regel allerede i forhold. Dette er ikke parametre som jeg søker. MEN håper selvfølgelig at din påstand vil vise seg å være den riktige, så løser dette problemet seg selv ☺️ TS

Hmm, hvordan fremstiller du deg selv på appene? Er du ærlig? Alt du trenger å gjøre er å skrive i bioen din hva du ser etter… vanskeligere er det ikke?

Anonymkode: ded6f...8c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2026 den 0.11):

Takk for støtte. Bare ikke så lett å holde motet oppe, gått så lang tid. Bare flaut egentlig nå

Ja, det er flaut å ikke ha sex hele tiden. Faktisk skikkelig flaut. Og blir bare flauere etter hvert som tiden går. Vi vet jo alle at alle andre har sex hele tiden, med alle og hvermannsen. Så det å være den eneste som ikke gjør dette må nok gå skikkelig inn på selvfølelsen. Man vil jo ikke virke desperat heller, enda så desperat man er. Og man vil jo heller ikke ligge med hvem som helst heller. Det er så mye dårlig der ute, spesielt når en selv er så bra. Huff, hva tenker de andre som ligger og koser seg med de bra. Visst er det flaut 😅🙄

Anonymkode: ded6f...8c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to og fant begge på Tinder, 10 og 13 år yngre enn meg. Hadde en profil som tilsa at jeg var åpen for alt unntatt ONS/tilfeldig/useriøst. Var i hovedsak ute etter forhold, men kunne vært hyggelig med en fast sexpartner i mellomtiden.

Ekstrem pågang, selv om jeg er helt ordinær og lubben. Så handlet mye om selektering egentlig. De to chattet jeg ganske lenge med og var klar på hva jeg ville og ikke ville ha. Endte opp med to veldig kjekke karer (ikke samtidig da) som både var gode i senga og veldig hyggelig å tilbringe tid med utenom sex 🙂 han første varte vel nesten et år, så begynte han å date ei dame. Han andre varte over et år, da fant jeg meg en mann jeg ville date og avsluttet det.

Så Tinder funket nå for meg, men det er veldig mye useriøst som må sorteres vekk.

Anonymkode: fadcc...c0b

Skrevet

Vær ærlig på at man ikke søker forhold, men heller ikke engangsgreier.

Holdt det seksuelt, ikke dating,overnatting, osv. Skill ut dating aktivitet..... Og ting som skaper følelser, altså tid sammen og masse kosing....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2026 den 23.18):

Jeg har hatt to og fant begge på Tinder, 10 og 13 år yngre enn meg. Hadde en profil som tilsa at jeg var åpen for alt unntatt ONS/tilfeldig/useriøst. Var i hovedsak ute etter forhold, men kunne vært hyggelig med en fast sexpartner i mellomtiden.

Ekstrem pågang, selv om jeg er helt ordinær og lubben. Så handlet mye om selektering egentlig. De to chattet jeg ganske lenge med og var klar på hva jeg ville og ikke ville ha. Endte opp med to veldig kjekke karer (ikke samtidig da) som både var gode i senga og veldig hyggelig å tilbringe tid med utenom sex 🙂 han første varte vel nesten et år, så begynte han å date ei dame. Han andre varte over et år, da fant jeg meg en mann jeg ville date og avsluttet det.

Så Tinder funket nå for meg, men det er veldig mye useriøst som må sorteres vekk.

Ja, og du er jo en av de useriøse 🤮

Anonymkode: fcbd7...ade

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, og du er jo en av de useriøse 🤮

Anonymkode: fcbd7...ade

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...