AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:30 #21 Skrevet torsdag kl. 18:30 Strigiformes skrev (1 time siden): Kanskje du må by mer på deg selv? Gi han en opplevelse han aldri glemmer? Sex, sanser og opplevelse henger gjerne litt sammen. Det er et eget språk. En mann som føler seg levende sammen med deg, vil nok ikke gå så lett lei av deg eller sexen tror jeg. Jeg synes det er veldig spennende og gøy med en mann som er nysgjerrig, leken, ikke redd for å prøve noe nytt og som elsker å gi meg nytelse. Jeg er en experimentalist som tenner på å gi nytelse, opplevelser, oppfylle fantasier, rollespill. Jeg har hatt det veldig gøy som singel og angrer på svært lite, men har hele tiden søkt etter noen faste å treffe flere ganger da eg syns sex over tid gir meg mer enn tilfeldige treff her og der (selv om mangen har vært veldig bra). Pga min nysgjerrighet har jeg f.eks hatt sex/gitt blowjob i regntøy (pga en mann tennte helt sykt på det), jeg har vært med i ulike rollespill. Altså, jeg kan ikkje gi menn mer😅 Jeg tenner og på motstand/makt, så jeg ligger ikke med alt å alle. Og jeg gidder ikke treffe menn som skriver i første melding: pule ikveld? Det må være en kjemi og tiltrekning der. Har ikke strenge regler for alder, høyde, utseende eller kropp. Går konsekvens ikke etter chads, da utseende betyr mindre enn kjemi for meg. Ikke har jeg krav som eksklusivitet, men kunne treffes innimellom. Og hadde vært gøy med oftere enn en gang hvert halvår. Folk som kjenner meg omtaler meg som positiv, nysgjerrig, utadvendt og sprudlende. Dessverre lyser ikke de sidene gjennom dette innlegget da eg har gitt opp å finne noen faste å treffe. Anonymkode: e983a...d53
Strigiformes Skrevet torsdag kl. 18:33 #22 Skrevet torsdag kl. 18:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en experimentalist som tenner på å gi nytelse, opplevelser, oppfylle fantasier, rollespill. Jeg har hatt det veldig gøy som singel og angrer på svært lite, men har hele tiden søkt etter noen faste å treffe flere ganger da eg syns sex over tid gir meg mer enn tilfeldige treff her og der (selv om mangen har vært veldig bra). Pga min nysgjerrighet har jeg f.eks hatt sex/gitt blowjob i regntøy (pga en mann tennte helt sykt på det), jeg har vært med i ulike rollespill. Altså, jeg kan ikkje gi menn mer😅 Jeg tenner og på motstand/makt, så jeg ligger ikke med alt å alle. Og jeg gidder ikke treffe menn som skriver i første melding: pule ikveld? Det må være en kjemi og tiltrekning der. Har ikke strenge regler for alder, høyde, utseende eller kropp. Går konsekvens ikke etter chads, da utseende betyr mindre enn kjemi for meg. Ikke har jeg krav som eksklusivitet, men kunne treffes innimellom. Og hadde vært gøy med oftere enn en gang hvert halvår. Folk som kjenner meg omtaler meg som positiv, nysgjerrig, utadvendt og sprudlende. Dessverre lyser ikke de sidene gjennom dette innlegget da eg har gitt opp å finne noen faste å treffe. Anonymkode: e983a...d53 Du virker som en drømmedame for mange menn...
tdm900 Skrevet torsdag kl. 18:58 #23 Skrevet torsdag kl. 18:58 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er en experimentalist som tenner på å gi nytelse, opplevelser, oppfylle fantasier, rollespill. Jeg har hatt det veldig gøy som singel og angrer på svært lite, men har hele tiden søkt etter noen faste å treffe flere ganger da eg syns sex over tid gir meg mer enn tilfeldige treff her og der (selv om mangen har vært veldig bra). Pga min nysgjerrighet har jeg f.eks hatt sex/gitt blowjob i regntøy (pga en mann tennte helt sykt på det), jeg har vært med i ulike rollespill. Altså, jeg kan ikkje gi menn mer😅 Jeg tenner og på motstand/makt, så jeg ligger ikke med alt å alle. Og jeg gidder ikke treffe menn som skriver i første melding: pule ikveld? Det må være en kjemi og tiltrekning der. Har ikke strenge regler for alder, høyde, utseende eller kropp. Går konsekvens ikke etter chads, da utseende betyr mindre enn kjemi for meg. Ikke har jeg krav som eksklusivitet, men kunne treffes innimellom. Og hadde vært gøy med oftere enn en gang hvert halvår. Folk som kjenner meg omtaler meg som positiv, nysgjerrig, utadvendt og sprudlende. Dessverre lyser ikke de sidene gjennom dette innlegget da eg har gitt opp å finne noen faste å treffe. Anonymkode: e983a...d53 Plutselig kan han være der, så ikke gi opp helt. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:18 #24 Skrevet torsdag kl. 23:18 tdm900 skrev (4 timer siden): Plutselig kan han være der, så ikke gi opp helt. Prøvd i snart 2 år og så sa eg til meg selv at jeg skulle gi en siste mann sjangsen og etter nøyaktig 3 treff så er han «av»🤷♀️Så nå blir sex byttet ut med trening😂 Anonymkode: e983a...d53
tdm900 Skrevet fredag kl. 07:35 #25 Skrevet fredag kl. 07:35 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Prøvd i snart 2 år og så sa eg til meg selv at jeg skulle gi en siste mann sjangsen og etter nøyaktig 3 treff så er han «av»🤷♀️Så nå blir sex byttet ut med trening😂 Anonymkode: e983a...d53 Leit når det går slik, da skjønner jeg du gir opp. Men, det kan jo skje at du treffer Han på en annen arena også, mange spreke mannfolk der ute veit du☺️
Strigiformes Skrevet fredag kl. 09:38 #26 Skrevet fredag kl. 09:38 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Prøvd i snart 2 år og så sa eg til meg selv at jeg skulle gi en siste mann sjangsen og etter nøyaktig 3 treff så er han «av»🤷♀️Så nå blir sex byttet ut med trening😂 Anonymkode: e983a...d53 Trening høres lurt ut. Her må jeg ta meg selv i nakken 😂
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:49 #27 Skrevet lørdag kl. 09:49 Dette har jeg prøvd. Singel kvinne 45+. Vil du ha en elsker, er det kun gifte menn å finne. Anonymkode: 8ebfe...c4c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:17 #28 Skrevet lørdag kl. 15:17 AnonymBruker skrev (På 21.12.2025 den 20.49): Er kvinne i midten av førtiårene ikke ønsker forhold. Jeg trives som singel og vet det ikke kommer til å endre seg. Men man har fremdeles kroppslige behov, og ideelt sett ønsker jeg meg en fast elsker som kan dekke disse behovene. Spørsmålet er... hvor finner jeg han? Er ikke interessert i å gå inn som en tredjepart i et etablert forhold. Har kikket litt rundt på appene, men er ikke blitt inspirert. For dere som har løst denne nøtten: Hvor fant dere han? Anonymkode: a70e2...e8e Fast elsker du liksom, slike menn er full av kjønnssykdommer pluss knuller på andre og, æssssjjjjj Anonymkode: 1feb6...5fb
bullehurk Skrevet lørdag kl. 16:22 #29 Skrevet lørdag kl. 16:22 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette har jeg prøvd. Singel kvinne 45+. Vil du ha en elsker, er det kun gifte menn å finne. Anonymkode: 8ebfe...c4c Å neida, ikke hvis du godtar en noe yngre elsker/fwb. Selv har jeg meeget gode erfaringer med akkurat det. Kv 50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå