Gå til innhold

Fwb - hvordan?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er kvinne i midten av førtiårene ikke ønsker forhold. Jeg trives som singel og vet det ikke kommer til å endre seg. Men man har fremdeles kroppslige behov, og ideelt sett ønsker jeg meg en fast elsker som kan dekke disse behovene. Spørsmålet er... hvor finner jeg han? Er ikke interessert i å gå inn som en tredjepart i et etablert forhold. Har kikket litt rundt på appene, men er ikke blitt inspirert. For dere som har løst denne nøtten: Hvor fant dere han?

Anonymkode: a70e2...e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på?:fnise:

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Er kvinne i midten av førtiårene ikke ønsker forhold. Jeg trives som singel og vet det ikke kommer til å endre seg. Men man har fremdeles kroppslige behov, og ideelt sett ønsker jeg meg en fast elsker som kan dekke disse behovene. Spørsmålet er... hvor finner jeg han? Er ikke interessert i å gå inn som en tredjepart i et etablert forhold. Har kikket litt rundt på appene, men er ikke blitt inspirert. For dere som har løst denne nøtten: Hvor fant dere han?

Vel det er flest menn som vil være fwb eller hook ups på alle apper så skjønner ikke hva som er så vanskelig å finne??? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden):

Vel det er flest menn som vil være fwb eller hook ups på alle apper så skjønner ikke hva som er så vanskelig å finne??? 

MIN erfaring på apper så langt er at de som er ærlige om hva de søker er anonyme og som regel allerede i forhold. Dette er ikke parametre som jeg søker. MEN håper selvfølgelig at din påstand vil vise seg å være den riktige, så løser dette problemet seg selv ☺️ TS

Skrevet

Jeg har møtt flere som bare vil ha sex på Tinder og Facebook dating 

Anonymkode: 915e1...4f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har møtt flere som bare vil ha sex på Tinder og Facebook dating 

Som er singel 

Skrevet

Du finner de her på Kvinneguiden😜🤣🤭

Anonymkode: a6686...e1d

Skrevet

Er det ikke bare å dra på en date, også ligger du med daten for å finne ut om sexen er bra? Er sexen bra så kan man jo foreslå og fortsette å møtes for å ha sex. Høres ikke mer komplisert ut enn det for meg. De fleste menn sier ikke nei takk til god sex.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

FWB er ikke å anbefale. Da er man jo venner som har sex...det funker dårlig.

Få deg heller en sexpartner, en du kun møter for sextreff. Dette fant jeg ut, er rundt din alder :) Fant meg en sexpartner via tinder, der jeg var tydelig på hva jeg søkte. Han er i 30-årene, jeg noen og 40. Dette passe rmeg utmerket etter 10års ekteskap, vi møtes ca annenhver uke....da holder man sexlysten oppe. Skikkeli k*t når vi møtes 😊 Han slikker meg alltid til orgasme før han kn*ller meg til enda en, helt fantastisk deilig. Jeg var død seksuellt etter ekteskapet, han fyrte meg opp igjen.

Anonymkode: 932a0...e70

• Hjerte 1
Skrevet

Det er jo litt risky, siden du kan pådra deg diverse sykdommer, men er dere eksklusive så kan det funke, men det vet en jo egentlig ikke. Vanskelig å stole på noen som er perifer på en måte

Anonymkode: 61a8a...56c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

FWB er ikke å anbefale. Da er man jo venner som har sex...det funker dårlig.

Få deg heller en sexpartner, en du kun møter for sextreff. Dette fant jeg ut, er rundt din alder :) Fant meg en sexpartner via tinder, der jeg var tydelig på hva jeg søkte. Han er i 30-årene, jeg noen og 40. Dette passe rmeg utmerket etter 10års ekteskap, vi møtes ca annenhver uke....da holder man sexlysten oppe. Skikkeli k*t når vi møtes 😊 Han slikker meg alltid til orgasme før han kn*ller meg til enda en, helt fantastisk deilig. Jeg var død seksuellt etter ekteskapet, han fyrte meg opp igjen.

Jeg er i en liknende situasjon som deg og har etter et sexløst ekteskap funnet en sexpartner jeg møter på andre året. Sexen er ubeskrivelig bra, men som en annen i tråden her nevner, er dette med ekslusivitet en utfordring (dersom man ønsker det da)? 
Jeg møtte min på et nettsted der man søker andre som er ute i samme ærend, finnes sider som Fetlife, Cupido, sikkert også Tinder. Er jo hundrevis/tusenvis av menn som søker kvinnelig selskap for slikt, men noen er kanskje ikke ute etter langvarige relasjoner? Ikke vet jeg..

Lykke til og håper du er heldig og finner en det klaffer bra med😊

Anonymkode: 0cead...774

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (14 timer siden):

Fant du en?

Anonymkode: d4e8a...f5f

Skrevet

Dette lurer eg og på🤣 Har vært singel snart 2 år og ønsker noen faste å treffe. Min erfaring er at menn tenner mer på erobringen enn deg så har jeg vært heldig har jeg truffet ein mann max 3 ganger. Så veldig lei av å bruke tid/energi på noe som jeg vet bare blir 1-3 ganger. Så nå har jeg gitt opp🤷🏼‍♀️ Synd å leve uten sex når jeg har mine kåteste år som 30 åring, men it is what it is🫠

Anonymkode: e983a...d53

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dette lurer eg og på🤣 Har vært singel snart 2 år og ønsker noen faste å treffe. Min erfaring er at menn tenner mer på erobringen enn deg så har jeg vært heldig har jeg truffet ein mann max 3 ganger. Så veldig lei av å bruke tid/energi på noe som jeg vet bare blir 1-3 ganger. Så nå har jeg gitt opp🤷🏼‍♀️ Synd å leve uten sex når jeg har mine kåteste år som 30 åring, men it is what it is🫠

Har stor tro på at du også er kåt i 40 årene 👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du finner lett en som vil mer enn 3 ganger :) Du må også by på deg sel vunder sexen da, vise at du er noe å møte.

Mitt beste tips: la det gå etpar uker mellom hver gang...da holder man boosten oppe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fant du en?

Anonymkode: d4e8a...f5f

ja det er lettest i verden å finne for det er ikke noe forpliktelser for mannfolka så de liker sånt.. men jeg liker det ikke så har ikke gått inn på det mer enn en gang i livet og det var det dummeste jeg har gjort noen gang. Så lykke til!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2025 den 20.49):

Cupido.no 

Anonymkode: ebcfa...ee1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2025 den 14.17):

Du finner lett en som vil mer enn 3 ganger :) Du må også by på deg sel vunder sexen da, vise at du er noe å møte.

Mitt beste tips: la det gå etpar uker mellom hver gang...da holder man boosten oppe.

Ok da, rekorden er en mann eg traff 4 eller 5 ganger. Men det var til gjengjeld en. Når de har hatt sex så liker de bare å snappe med meg og «bruke» meg som runkemateriale eller som bekreftelse. Jeg er normalvektig, heldigvis bra rumpe🤭Får høre jeg er søt, men er nok dessverre ikke modellpen. Så jeg er nokså sikker på at det ligger der. Seksuelt så gir jeg så mye av meg selv at jeg ser ikke hva jeg kan «endre» på. Tenner på nytelse og er ein giver, er sensuell, suger, kler meg i sexy undertøy osv. Nå er det over ein mnd siden sist jeg hadde sex🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Skrevet
Lorian skrev (På 22.12.2025 den 14.07):

Har stor tro på at du også er kåt i 40 årene 👍

Håper det, men hjelper ikke så mye når ingen vil ha sex med meg🤣🤣🤣 Jaja, vibrator får kjørt seg da🤭

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ok da, rekorden er en mann eg traff 4 eller 5 ganger. Men det var til gjengjeld en. Når de har hatt sex så liker de bare å snappe med meg og «bruke» meg som runkemateriale eller som bekreftelse. Jeg er normalvektig, heldigvis bra rumpe🤭Får høre jeg er søt, men er nok dessverre ikke modellpen. Så jeg er nokså sikker på at det ligger der. Seksuelt så gir jeg så mye av meg selv at jeg ser ikke hva jeg kan «endre» på. Tenner på nytelse og er ein giver, er sensuell, suger, kler meg i sexy undertøy osv. Nå er det over ein mnd siden sist jeg hadde sex🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Kanskje du må by mer på deg selv?

Gi han en opplevelse han aldri glemmer?

Sex, sanser og opplevelse henger gjerne litt sammen. Det er et eget språk.

En mann som føler seg levende sammen med deg, vil nok ikke gå så lett lei av deg eller sexen tror jeg.

Jeg synes det er veldig spennende og gøy med en mann som er nysgjerrig, leken, ikke redd for å prøve noe nytt og som elsker å gi meg nytelse. 

Endret av Strigiformes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...