coralgol Skrevet 21. desember 2025 #1 Skrevet 21. desember 2025 Jeg vet at alt er relativt men, når begynner en å bli gammel? Når føler dere at alderdommen begynner å komme? Jeg nærmer meg 50 og føler meg så "ung" innvendig, men ikke når jeg skal gjøre noe eller ser meg selv i speilet
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #2 Skrevet 21. desember 2025 Jeg så ung ut for alderen til jeg var 53, fikk masse kommentarer på det. De siste 3 årene har jeg eldes veldig mye, og det er kjipt å se meg selv i speilet nå. Det har gått fort. Anonymkode: d7252...bbd
coralgol Skrevet 21. desember 2025 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg så ung ut for alderen til jeg var 53, fikk masse kommentarer på det. De siste 3 årene har jeg eldes veldig mye, og det er kjipt å se meg selv i speilet nå. Det har gått fort. Anonymkode: d7252...bbd Får selv høre at jeg ser yngre ut enn jeg er, men jeg ser det ikke selv. Jeg ser ei grå trist mus, som virkelig sliter med å holde meg oppe, meeen er nok ungdommelig i klesveien og musikk, samt tanker og væremåte
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #4 Skrevet 21. desember 2025 "gammel"er en følelse og alder bare et tall. Anonymkode: 8442d...a07 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #5 Skrevet 21. desember 2025 Jeg vil tro de fleste føler seg yngre enn hva alderen tilsier. Jeg synes jeg ser yngre ut i speilet hjemme, men når jeg ser bilder av meg selv, skjønner jeg det er tidenes selvbedrag....... Anonymkode: 681ad...fe7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #6 Skrevet 21. desember 2025 Jeg spurte min mor, og hun svarte «da jeg fikk kreft». Da var hun over 50. Men det var kreften som gjorde henne gammel, ikke alderen. Anonymkode: 537b4...67d 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #7 Skrevet 21. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg så ung ut for alderen til jeg var 53, fikk masse kommentarer på det. De siste 3 årene har jeg eldes veldig mye, og det er kjipt å se meg selv i speilet nå. Det har gått fort. Anonymkode: d7252...bbd Gjør du noe for å forebygge da? Anonymkode: 537b4...67d
Crazydoglady Skrevet 21. desember 2025 #8 Skrevet 21. desember 2025 Det er jo litt tilfeldig. Jeg tenker kanskje at rundt 70 begynner å bli gammel, rent fysisk, selv om mange fortsatt er både spreke og oppegående i mange mange år enda etter fylte 70.. Da er det vanlig at man er litt skralere, dårligere balanse og helt vanlige ting begynner å skrante litt. Uavhengig av om man er ung til sinns og alt sånt. Nå er ikke jeg såå gammel enda, men jeg ser kanskje ikke for meg at følelsen av en selv inni hodet forandrer seg så mye med alderen selv om man ser at man blir eldre, interesser og prioriteringer og livet kanskje endrer seg litt sakte men sikkert. Vet ikke, men jeg ser liksom ikke for meg at det noen gang endrer seg så veldig. Man er jo seg selv og endring skjer jo ganske gradvis. Endring er det, men jeg er jo fortsatt meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå