AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #1 Skrevet 21. desember 2025 Har begynt på Mianserin (Tolvon), og merker en stor endring i matlyst, er mye mer sulten og maten smaker så mye bedre, særlig søtsaker. Men det er en kamp, prøver å stagge meg med grønnsaker, te med suketter og rå grønnsaker men det er en kamp hver dag. Har gått opp 1 kg, men noen dager vil jeg bare gi opp og spise det jeg har lyst på, for det lokker virkelig. Noen som har noen tips? Anonymkode: 87a41...04f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #2 Skrevet 21. desember 2025 Bytt til en annen type antidepressiva om du vil unngå vektoppgang. Jeg gikk opp 10 kilo på cipralex. Da jeg sluttet med det, rant kiloene av uten at jeg gjorde noe spesielt. Anonymkode: 52737...d8b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #3 Skrevet 21. desember 2025 Kanskje gå på en som ikke gir så hunger? Jeg går på Mirtazapin og har gått opp 4-5-6 kilo. Den verste hungeren ga seg etter et par måneder. Anonymkode: 65ec8...7f5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #4 Skrevet 21. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bytt til en annen type antidepressiva om du vil unngå vektoppgang. Jeg gikk opp 10 kilo på cipralex. Da jeg sluttet med det, rant kiloene av uten at jeg gjorde noe spesielt. Anonymkode: 52737...d8b Vet du om noen typer som ikke gir vektoppgang? Jeg opplevde det samme med Cipralex. Burde egentlig begynne på det igjen men kvier meg pga dette... Anonymkode: 1336f...5b3
Purple_Pixiedust Skrevet 21. desember 2025 #5 Skrevet 21. desember 2025 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vet du om noen typer som ikke gir vektoppgang? Jeg opplevde det samme med Cipralex. Burde egentlig begynne på det igjen men kvier meg pga dette... Anonymkode: 1336f...5b3 Brintellix og Fontex er mer snill når det gjelder vekt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå