Nala Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Jeg vet jeg har vært på en side hvor ulike brukere selger de hobbyytingene de har lagd, for eksempel krakker de har malt på, dukkeklær og alt mulig annet. Men jeg husker ikke url-en. Ringer det noen bjeller hos noen?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Hør på http://forum.hobbyboden.com/ kanskje de vet der
dichroic Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 www.shops.no der er det flere butikkrt alt fra strikk,vesker,perle,glassmykker.der kan du ha din egen lille butikk også.hobbyforumer også et sted
Nala Skrevet 8. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2006 Takk for mange tips, men ingen av disse er den jeg tenkte på. Har sett et sted at noen selger sånne flotte malte barnestoler med Ole Brumm-motiv. Finner den ikke igjen.
68.mod. Skrevet 8. april 2006 #8 Skrevet 8. april 2006 er det malurten du tenker på kanskje?vet ikkehvordan legge inn link men søk på google så kommer du dit
Nala Skrevet 8. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2006 er det malurten du tenker på kanskje?vet ikkehvordan legge inn link men søk på google så kommer du dit ← Se der, ja. Der var produktene jeg har sett. Men jeg mener å ha sett dem via en sånn samleside da, hvor folk selger ulike ting. Men samma det, her var det utrolig masse lekker. Tusen tusen takk
dichroic Skrevet 14. april 2006 #11 Skrevet 14. april 2006 (endret) vg .blogg. bloggspot.com Link fjernet I følge reglene er det ikke tillatt å reklamere for eget foretak. Kontakt Hege hvis du ønsker å annonsere. Arwen (mod) Endret 17. april 2006 av Arwen
Madam- Mim Skrevet 15. april 2006 #12 Skrevet 15. april 2006 Den Gode Feen sin butikk og Lille Pernille utrolig masse fint !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå