AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #1 Skrevet 21. desember 2025 Jeg hadde litt bacon igjen fra en pakke jeg åpnet for et par dager siden. Skulle steke resten og nå lukter det rett og slett møkk i hele huset. Holder på å spy. Blir lenge til jeg spiser noe svinekjøtt for og si det sånn. Verre lukt er det lenge siden jeg har kjent. Nå har jeg rett og slett mistet lysten på kjøtt for resten av året. Blir nesten litt muslim av hele greia.. Anonymkode: 52ac0...7a4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #2 Skrevet 21. desember 2025 Surt kjøtt lukter ikke særlig godt nei. Du må bare få det ut av hus og lufte. La kjøkkenviften gå på maks. Jeg må likevel si at fiselukten av nyåpnet kylling eller kjøttdeig som regel er verre enn av svin eller saltede produkter slik som bacon. Anonymkode: 1598c...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #3 Skrevet 21. desember 2025 Har du kjent den lukta på enkelte bensinstasjoner der de selger varme pølser? Det lukter akkurat som i et slaktehus. Anonymkode: 0c0d8...ffe
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #4 Skrevet 21. desember 2025 Gjør jo ikke det til vanlig, blir noe annet når det er blitt dårlig/surt…. Anonymkode: 11989...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #5 Skrevet 21. desember 2025 Godt det ikke er lenge igjen av året da. Anonymkode: 5498e...e6f 1
piggrokken Skrevet 21. desember 2025 #6 Skrevet 21. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde litt bacon igjen fra en pakke jeg åpnet for et par dager siden. Skulle steke resten og nå lukter det rett og slett møkk i hele huset. Holder på å spy. Blir lenge til jeg spiser noe svinekjøtt for og si det sånn. Verre lukt er det lenge siden jeg har kjent. Nå har jeg rett og slett mistet lysten på kjøtt for resten av året. Blir nesten litt muslim av hele greia.. Anonymkode: 52ac0...7a4 Var baconet uten nitritt? I så fall er ikke dette uvanlig om kjøttet har ligget åpent noen dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå