AnonymBruker Skrevet i går, 10:22 #1 Skrevet i går, 10:22 Jeg har en alvorlig depresjon og jeg har så mye vonde tanker og følelser at jeg sliter med å eksistere i det hele tatt. Det føles som livet er over og at jeg kommer til å dø nå, kan det skje? Jeg er en dame på 35 år. Ser for meg at jeg ikke overlever jula. Herregud så grusomt å gå med disse tankene. Ikke får jeg sove heller Anonymkode: c8934...df1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:29 #2 Skrevet i går, 10:29 Ring hjelpetelefon og snakk ut om hvordan du har det. Jeg bruker familie, men har også ringt hjelpetelefon noen ganger, når tankene er som verst. Anonymkode: 419e0...7f2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:17 #4 Skrevet i går, 14:17 Har du kjent den lukta på enkelte bensinstasjoner der de selger varme pølser? Det lukter akkurat som i et slaktehus. Anonymkode: 3b786...a87
AnonymBruker Skrevet i går, 14:18 #5 Skrevet i går, 14:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du kjent den lukta på enkelte bensinstasjoner der de selger varme pølser? Det lukter akkurat som i et slaktehus. Anonymkode: 3b786...a87 Ups, feil tråd, beklager! Anonymkode: 3b786...a87
AnonymBruker Skrevet i går, 14:21 #6 Skrevet i går, 14:21 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ups, feil tråd, beklager! 😄 Det skal være sikkert 😆 ' Men jeg lurer på i hvilken tråd overhode den kommentaren ville passe inn Anonymkode: f59c8...044 1
Purple_Pixiedust Skrevet i går, 14:33 #7 Skrevet i går, 14:33 Leit at du har det så tungt. Jeg har det delvis sånn selv, og har hatt det sånn flere ganger i livet. Hvis det er så ille at du begynner å planlegge å gjøre noe dumt så håper jeg du heller oppsøker legevakten. Du er verdt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå