Gjest Pernila Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Hører sånn ulike priser på egenandel. Hva betaler dere til fysioterp som har avtale med trygdekontoret? Jeg betaler kr 200. Forige plassen jeg var ifjor betalte jeg 240. han hadde også avtale med trygdekontor. Hva koster det egentlig om de ikke ar avtale md trygdekontor?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Jeg går til behandling hos en fysioterapeut i Oslo, han er ikke tilknyttet trygderefusjonsordninger. Jeg må betale kr. 350,- pr. gang.
Prada Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 135,- i følge Trygdeetaten http://www.trygdeetaten.no/default.asp?str...sub=egenandeler Gikk til behandling for en stund siden, og hun tok 150,- per behandling (40 min)
Gjest Maa Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Går for tiden til psykomotorisk fysioterapaut. Der er egenandlen 180,-/ inntil 60 min. Da hun "bare" var fysioterapaut var det 130,- /inntil 45 min, men det er en stund siden. Syns dere over betaler mye... Sjekk med trygdekontoret, det er sikkert en prisliste for de med kommunale avtaler. De må i det minste kunne si noe om hvor høye egenandeler de ""godtar" pr. behandling mht. egenandel 2 (som er satt til max 2.500,- for behandlinger i 2006).
Gjest Hippopotamus Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Jeg betaler 170 kr. Egenandelen varierer etter hva slags diagnose® man har.
lillesky Skrevet 4. april 2006 #6 Skrevet 4. april 2006 Lurer på om det kan ha noe med hva slags støtte fysioterapauten får fra kommunen? :klø: Jeg betaler ca. 40 kr. pr. gang nemlig. Og jeg har ingen spesiell diagnose.
Gjest Hippopotamus Skrevet 4. april 2006 #7 Skrevet 4. april 2006 Lurer på om det kan ha noe med hva slags støtte fysioterapauten får fra kommunen? :klø: Jeg betaler ca. 40 kr. pr. gang nemlig. Og jeg har ingen spesiell diagnose. ← Det står en eller annen form for diagnose på henvisningen du får fra legen. Det kan være navnet på en konkret sykdom, eller mer vage "diagnoser" som f.eks. muskelsmerter eller slapphet. Det er hva som står der som avgjør hvor høy egenandel du må betale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå