Gjest Øyenbryn Camilla Skrevet 25. november 2002 #1 Del Skrevet 25. november 2002 Hva dere gjør med øyenbrynene dere? Jeg bruker mannebarbering og fjerner alt sammen, så tegner jeg to rette streker med spiral i enden. Det gir et sexy look som ikke kan kjøpes for penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. november 2002 #2 Del Skrevet 25. november 2002 Høres absolutt ut som om den looken der kan kjøpes for penger! Men den virker ikke særlig sexy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 26. november 2002 #3 Del Skrevet 26. november 2002 Syns naturlige øyebryn er mest sexy. Ville ALDRI I LIVET barbert bort mine, og hadde de f.eks. blitt svidd bort v et uhell, hadde jeg fått panikkangst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 26. november 2002 #4 Del Skrevet 26. november 2002 Yeah, right... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 26. november 2002 #5 Del Skrevet 26. november 2002 hver sin smak sier nå jeg :D jeg foretrekker naturlige øyenbryn, men de skal ikke være for buskete, og så er det penest om de er symmetriske og at de passer til resten av fjeset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. november 2002 #6 Del Skrevet 26. november 2002 Kan noen få stengt denne tåpelige tråden, I likhet med alle de andre tulle trådene som ble slettet i går burde også denne vært tatt med. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #7 Del Skrevet 26. november 2002 Milla, har du ennå ikke fått med deg at det ikke er du som bestemmer om tråder skal stenges? Mange som synes at trådene dine er fulle av visvas og tøv også, men vi må jo nesten bare la deg holde på likevel. Alle har ytringsrett på KG og sånn håper jeg det fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 26. november 2002 #8 Del Skrevet 26. november 2002 Kan noen få stengt denne tåpelige tråden, I likhet med alle de andre tulle trådene som ble slettet i går burde også denne vært tatt med. Milla Vi foretrekker å vurdere dette selv, vi som er moderatorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. november 2002 #9 Del Skrevet 26. november 2002 Hva dere gjør med øyenbrynene dere? Jeg bruker mannebarbering og fjerner alt sammen, så tegner jeg to rette streker med spiral i enden. Det gir et sexy look som ikke kan kjøpes for penger Aldri i verden som jeg lirer av meg slikt vås som Øyenbryn Camilla. Jeg har ikke sagt at jeg bestemmer men jeg kommer med en oppfordring til Moderator Ophelia. "Jeg barberer vekk brynene og tegner dem opp- dette kan ikke kjøpes for penger"- *knis* Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #10 Del Skrevet 26. november 2002 Aldri i verden som jeg lirer av meg slikt vås som Øyenbryn Camilla. Jeg har ikke sagt at jeg bestemmer men jeg kommer med en oppfordring til Moderator Ophelia. "Jeg barberer vekk brynene og tegner dem opp- dette kan ikke kjøpes for penger"- *knis* Milla For meg er feks signaruren ditt like stort vås som ditt eksempel ovenfor. Etter min mening lirer du av deg vås det meste av tiden. Det er min mening og den krever jeg å få ha i fred. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 26. november 2002 #11 Del Skrevet 26. november 2002 Vi foretrekker å vurdere dette selv, vi som er moderatorer.. Bare for å unngå misforståelser. Vi er veldig glad for alle tips! Det jeg mener er at det er vi, eller Gry, som skal vurdere hvordan det vi blir tipset om skal behandles. Pm, personlige meldinger eller ris, ros og tips er rette stedet for tips, da finner vi dem fortest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Øyenbryn Camilla Skrevet 26. november 2002 #12 Del Skrevet 26. november 2002 Kan noen få stengt denne tåpelige tråden, I likhet med alle de andre tulle trådene som ble slettet i går burde også denne vært tatt med. Milla Milla, du blander deg alltid når det gjelder øyenbryn, fordi du har naturlige buede øyenbryn, men drit i det, mine er finere enn dine, mine er et kunstverk, du har bare tatt bort biter av buskene dine. Deler slettet. Vi holder oss for god til personangrep..Hege (mod) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 26. november 2002 #13 Del Skrevet 26. november 2002 Kan du ikke bare bruke tiden din til nyttigere ting enn å sitte å ergre deg over alt du syns er visvas? Det gjør jeg f.eks. når det gjelder den ørkesløse te-diskusjonen deres. Men derimot å be om at den skal stoppes fordi den er visvas etter min mening, det er hva jeg kaller meningsterror.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg