Gå til innhold

Kan noen anbefale en AI-generator?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale meg en AI-generator som er god på bilder til video, som ikke koster skjorta?

Jeg er nybegynner på dette.

Anonymkode: 0a59a...fe8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Canva.com, hailuoai.video, og pictory.ai er alle ganske bra og ligger vel på normalt prisnivå for slike tjenester. 

Anonymkode: d5abd...575

Skrevet

Hvorfor spør du mennesker om noe AI kan svare på, når det tydeligvis er AI du ønsker å bruke?

Anonymkode: 74207...aca

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det noen som kan anbefale meg en AI-generator som er god på bilder til video, som ikke koster skjorta?

Jeg er nybegynner på dette.

Ville valgt adobe firefly image 5 (https://firefly.adobe.com/), som er kommersielt trygt ( selv om den feilaktig kan få en til å tro at den gir dårligere resultater )og bra trenings-verktøy opp mot KI-bruk. Forskjellen mellom adobe firefly image, og de andre KI-modellene, er at du må laste inn opp egne bilder - noe som egentlig ikke er et problem om en vet litt "know how".

Nybegynner problem kan være at du har et bilde av et kart, og så prøver du å genere et nær-bilde av alle landene i verden.

For å få egne bilder kan du f.eks ta bilder av diverse ting i omgivelsene, og kjøre en cartooniser  Photo to Cartoon – Cartoonize Yourself & Create Avatar Characters for Free - dette er litt i det spillutvikling går ut på i dag, det å overføre virkeligheten til 3d verden.

Når du har landskap, og ulike objekter, så kan f.eks bruke firefly 5 til å plassere ut objektene i landskap. Hvis du har bilder av to rom, og 10 objekter, så kan du generere en haug med forskjellige rom med tilfeldig plassering av objektene.

Er mye en kan gjøre, hvis en går vekk fra konseptet at alle bildene skal være stjålet - det en egentlig ønsker er å ta alle bildene selv, og beholde immaterialretten. 

Anonymkode: b1119...fc3

Skrevet

Med tanke på både bilder

Skrevet

Ville også brukt firefly til video, ettersom en ønsker å kun bruke egne bilder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Canva.com, hailuoai.video, og pictory.ai er alle ganske bra og ligger vel på normalt prisnivå for slike tjenester. 

Anonymkode: d5abd...575

Dessverre kan jeg ikke bruke noen av disse. Den første forlanger at jeg lager biometri i banken min og de to andre krever at jeg oppgir kontoinformasjon.

Jeg vil helst betale med Paypal.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor spør du mennesker om noe AI kan svare på, når det tydeligvis er AI du ønsker å bruke?

Anonymkode: 74207...aca

Fordi jeg ønsker å høre folks erfaringer med disse programmene.

Er det så vanskelig å forstå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ville valgt adobe firefly image 5 (https://firefly.adobe.com/), som er kommersielt trygt ( selv om den feilaktig kan få en til å tro at den gir dårligere resultater )og bra trenings-verktøy opp mot KI-bruk. Forskjellen mellom adobe firefly image, og de andre KI-modellene, er at du må laste inn opp egne bilder - noe som egentlig ikke er et problem om en vet litt "know how".

Nybegynner problem kan være at du har et bilde av et kart, og så prøver du å genere et nær-bilde av alle landene i verden.

For å få egne bilder kan du f.eks ta bilder av diverse ting i omgivelsene, og kjøre en cartooniser  Photo to Cartoon – Cartoonize Yourself & Create Avatar Characters for Free - dette er litt i det spillutvikling går ut på i dag, det å overføre virkeligheten til 3d verden.

Når du har landskap, og ulike objekter, så kan f.eks bruke firefly 5 til å plassere ut objektene i landskap. Hvis du har bilder av to rom, og 10 objekter, så kan du generere en haug med forskjellige rom med tilfeldig plassering av objektene.

Er mye en kan gjøre, hvis en går vekk fra konseptet at alle bildene skal være stjålet - det en egentlig ønsker er å ta alle bildene selv, og beholde immaterialretten. 

Unnskyld meg, men HÆ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ukke til spill. Jeg skal lage videoer av gamle familibilder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ukke til spill. Jeg skal lage videoer av gamle familibilder.

Ikke mente jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...