AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #1 Skrevet 20. desember 2025 Vet at jeg har et alt for høyt krav når det kommer til damer jeg liker, men samtidig så må jeg jo være tiltrukket av de. Selv er jeg adoptert fra Sør-Korea. Finnes det modellpene damer som ønsker seg det eller burde jeg forsøke å endre på hvem jeg tiltrekkes av? Anonymkode: 2110f...1f3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #2 Skrevet 20. desember 2025 Du kan vel like akkurat dem du vil. Men hvis du hadde draget på modeller så hadde du vel visst det? Anonymkode: ff8d6...15c 1
aksase Skrevet 20. desember 2025 #3 Skrevet 20. desember 2025 Det er naturlig å bli tiltrukket av det vi kaller vakre damer, men damer med helt normalt utseende kan man også bli tiltrukket av, dersom man tar seg tid til å bli kjent med dem. Det kan være mer enn utsende som er tiltrekkende, og det er kanskje hovedgrunnen til at Tinder og liknende tjenester fungerer så dårlig. Der er det alt for lett å sveipe bort personer basert på utseende, før man blir kjent med dem, og dermed kan man risikere å gå glipp av de aller beste kandidatene for et langvarig forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #4 Skrevet 20. desember 2025 En av mine ekser er adoptert fra Sør-Korea. Han har kun hatt vakre kjærester. Alle (5) har vært blonde, ansiktskjønne og slanke (ja ja, jeg og). Han selv ser helt gjennomsnittlig ut, samtidig ekstremt intelligent, empatisk, proaktiv og har en ytterst kul klesstil. Det at du kommer fra Sør-Korea er ikke avgjørende, men helheten av deg som menneske og kjæreste Anonymkode: daa1f...519 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #5 Skrevet 20. desember 2025 Jeg skal ikke sitte her å påstå at jeg er modellpen (selv om jeg riktignok har litt erfaring som modell i ungdommen), men jeg synes i alle fall Koreanere er veldig pene. Så det er helt sikkert noen der ute for deg. Anonymkode: cef72...031 1
Mona123 Skrevet 20. desember 2025 #6 Skrevet 20. desember 2025 Jeg tror du heller skal tenke dypere. Modellpene damer er akkurat som alle andre damer, det er stor variasjon i hva de liker. Fokuser heller på å bli den beste versjonen av deg selv, uavhengig av om du er fra sted X, så "modellpene damer" vil være interessert i deg.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #7 Skrevet 20. desember 2025 Tusen takk for svar alle sammen. Har liksom høy utdanning og kan vel beskrive meg selv som den typisk gammeldagse gentleman, men så var det, det å få mulighet til å få vist det. Uansett så fikk jeg gode svar på det jeg lurte på😊 Anonymkode: 2110f...1f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå