Gjest Gjest_sommerbrud_* Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Sitter og titter på den foreløpige gjestelista, om en måned må initasjonene være sendt ut.. Men det er så vanskelig! Skulle gjerne bedt alle venner, men vet ikke om vi har mulighet til det.. Uansett, så må vi be de fleste venner som kaffegjester, uansett hvor "uting" det er.. Er en grei løsning for oss, da vi vil at middagen skal være mer en familiebegivenhet, men gjerne vil ha med vennene våre til festen. Men hvordan begrense?? Evt måtte vi jo bedt de aller nærmeste vennene og hatt alle til middagen, men i og med at vi er det første brudeparet i gjengen, tror jeg alle gjerne vil være med å feire oss.. Sikkert mange meninger om dette, men jeg hører gjerne noen..
lil Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Det er bare å sette seg ned og begrense det, uansett hvor vanskelig det er Selv har vi valgt å spare inn på noen ting, for å få råd til en god del venner på festen. Vi kunne selvsagt spart inn enda mere og invitert alt og alle, men vi tok en slags avveining. Lykke til, ikke lett det der
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Sitter og titter på den foreløpige gjestelista, om en måned må initasjonene være sendt ut.. Men det er så vanskelig! Skulle gjerne bedt alle venner, men vet ikke om vi har mulighet til det.. Uansett, så må vi be de fleste venner som kaffegjester, uansett hvor "uting" det er.. Er en grei løsning for oss, da vi vil at middagen skal være mer en familiebegivenhet, men gjerne vil ha med vennene våre til festen. Men hvordan begrense?? Evt måtte vi jo bedt de aller nærmeste vennene og hatt alle til middagen, men i og med at vi er det første brudeparet i gjengen, tror jeg alle gjerne vil være med å feire oss.. Sikkert mange meninger om dette, men jeg hører gjerne noen.. ← Hvorfor ikke invitere til vennefest en ehlg etter bryllupet? Alle tar med seg mat og drikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå