lillesnillelilla Skrevet 20. desember 2025 #1 Skrevet 20. desember 2025 Jeg skal ha noen nye heklenåler. Hvilke heklenåler syns dere er best?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #2 Skrevet 20. desember 2025 Jeg liker best SeeKnit med metallkrok eller i tre, eller Tulip med gummihåndtak. Har også noen billige fra Søstrene Grene, helt OK for kortvarig bruk, men får gnagsår av dem etter litt bruk. Anonymkode: 9ffb0...61a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #3 Skrevet 20. desember 2025 Jeg bruker en som fulgte med et magasin for mange herrens år siden😂 Når jeg har kjøpt nye heklenåler er det viktigste for meg at det er riktig størrelse for det garnet eller prosjektet jeg skal drive med. Anonymkode: 11eb2...618
Sinnanordlendig Skrevet 27. desember 2025 #4 Skrevet 27. desember 2025 Anbefaler ikke disse. De har godt håndtak men er altfor lange. Føler at de ikke gir kontroll når man hekler
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2025 #5 Skrevet 27. desember 2025 Sinnanordlendig skrev (3 timer siden): Anbefaler ikke disse. De har godt håndtak men er altfor lange. Føler at de ikke gir kontroll når man hekler Disse er de eneste jeg bruker 🫣 Anonymkode: 24af8...dd6
Sinnanordlendig Skrevet 27. desember 2025 #6 Skrevet 27. desember 2025 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Disse er de eneste jeg bruker 🫣 Anonymkode: 24af8...dd6 Da er vi nok litt forskjellige😊 jeg er vant til litt kortere nåler så det er kanskje bare en vanesak
Sjela Skrevet 3. januar #7 Skrevet 3. januar Bruker alltid ergonomisk heklenål. Helst clover soft touch. Har byttet mine gradvis ut med disse etter jeg har måttet kaste de med silikon som etterhvert blir klissete med tiden. Disse holder godt, er behagelig i hånden og lette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå