AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #1 Skrevet 19. desember 2025 Jeg sliter med noe som jeg ikke trodde kom til å være et problem, men min familie bifaller ikke at jeg skal date og ha et liv foruten mine barn, min eks mann var voldelig. Men jeg ønsker fortsatt å føle meg som en kvinne, møte en mann, en trygg og god en, jeg ønsker meg kjærlighet. Og en annen ting som også blir sett ned på, er om jeg sier jeg vil treffe noen venner, jeg drikker ikke så det er helt uskyldig venninne kveld med masse skravling og god mat, men jeg får beskjed om at dette må jeg være forsiktig med. Dem kveler meg , jeg har behov for å være et menneske også, jeg har barna mine 100% . Der er nå snart 1 år siden jeg møtte mine venner, jeg begynner å kjenne på en tristhet. Jeg er sykemeldt så jeg er ikke med andre voksne mennesker og jeg begynne å blir rar. Er dette vanlig? At familie er slik? Anonymkode: 05391...c87
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #2 Skrevet 19. desember 2025 Du er et voksent fritt menneske så du kan faktisk gjøre hva du vil. Ser ingen grunn til at dette er normal oppførsel fra familien din om ikke dere er av utenlandsk opprinnelse eller at du har tatt masse dårlige valg før og de nå er redde for at barna skal bli skadelidende. Uansett så er du i et fritt land så du kan gjøre hva du vil og ta konsekvensene av dette. Anonymkode: a161d...e27
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #3 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er et voksent fritt menneske så du kan faktisk gjøre hva du vil. Ser ingen grunn til at dette er normal oppførsel fra familien din om ikke dere er av utenlandsk opprinnelse eller at du har tatt masse dårlige valg før og de nå er redde for at barna skal bli skadelidende. Uansett så er du i et fritt land så du kan gjøre hva du vil og ta konsekvensene av dette. Anonymkode: a161d...e27 Jeg tok jo et dårlig valg ang mannen, men dem gjør meg usikker, og dem får meg til å føle meg som en dårlig mor. Alt jeg gjør er å være med barna , passer på at dem har det godt, finne på ting osv . Jeg blir straffe for at jeg ble utsatt for vold. Ts Anonymkode: 05391...c87
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #4 Skrevet 19. desember 2025 Bor du hos familien siden de bestemmer eller hva er greia? Hvordan kan de vite hva du gjør? Anonymkode: a161d...e27
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #5 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Bor du hos familien siden de bestemmer eller hva er greia? Hvordan kan de vite hva du gjør? Anonymkode: a161d...e27 Nei, jeg må ha barnevakt hvis jeg skal gjøre noe ute av huset hvis jeg skal noe, jeg eier egen enebolig. Jeg innser jo at jeg ikke kan si noe til dem noe mer, og kanskje se om jeg får funnet en annen barnevakt en familie. Ts Anonymkode: 05391...c87
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #6 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Bor du hos familien siden de bestemmer eller hva er greia? Hvordan kan de vite hva du gjør? Anonymkode: a161d...e27 Jeg var nok litt dum og snakket om savn etter å ønske om å møte noen, også har dem hengt seg veldig opp i dette. Ts Anonymkode: 05391...c87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå