Gå til innhold

Dominere en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan dominere en mann både seksuelt og ikke seksuelt som vil være underdaning ?

Har du tips til hvordan jeg kan snakke til noen som vil være min underdaning både i daglige livet og også når det gjelder seksuelt

Hvordan dominere utenom det seksuelle. At jeg får feks ber han handle ? Noen flere forslag? Har endel ideer men trenger flere 

Anonymkode: f3598...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

veronica<3, mod.

Skrevet

Du dominerer ikke en mann. En mann lar seg bli dominert. Også, det at du spør om slikt på KG vekker en mistanke at du ikke er egnet til slikt. 

Anonymkode: 40765...5cc

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan dominere en mann både seksuelt og ikke seksuelt som vil være underdaning ?

Har du tips til hvordan jeg kan snakke til noen som vil være min underdaning både i daglige livet og også når det gjelder seksuelt

Hvordan dominere utenom det seksuelle. At jeg får feks ber han handle ? Noen flere forslag? Har endel ideer men trenger flere 

Det kan være så mangt. En av tingene kan være at du kjøper kyskhetsbur til mannen og gjemmer nøkkelen slik at det bare er du som vet hvor den er. Dette kan han fint bruke mens han går på butikken og lignende også.

• Hjerte 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (32 minutter siden):

Det kan være så mangt. En av tingene kan være at du kjøper kyskhetsbur til mannen og gjemmer nøkkelen slik at det bare er du som vet hvor den er. Dette kan han fint bruke mens han går på butikken og lignende også.

At han er i et bur?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At han er i et bur?

For mange er det underdannig ja.

Skrevet
Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

For mange er det underdannig ja.

Er du dom? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

At han er i et bur?

Det er slik lås eller "bur" man kan sette på tisseluren. 

Du kan lage deg bruker på fetlife og kikke litt rundt der til å starte med. :)

Går da an å be han handle ja sikkert. Støvsuge og vaske er jo typisk. Fikse neglene dine osv kanskje? For min del hadde det vert viktig at det i bunn ligger noe kinky, så man ikke KUN blir gratis arbeidskraft, uten NOEN form for annen oppmerksomhet. F.eks at han må ha halsbånd på eller noe? Eller andre kinky greier under klærne, når han er ute og handler. Smekk han når han ikke gjør det du vil, og si flink gutt og gi han sukkerbit når du faktisk syns han er flink.

Vanskelig å si uten å kjenne deg (eller han). Ikke sikkert du liker det som andre liker.

Husk at det viktigste er at dere gjør det DU vil. Han er der for å lystre deg. Men samtidig er det viktig at du respekterer grensene hans. Du må prate med han å få han til å fortelle deg hva som er absolutt no-go. Blir jo litt ekstremt for de fleste med blod og spy osv.. Og så bør du ha 2 slike safe-ord om du binder han fast osv. F.eks få han til å si "gul" hvis ting begynner å bli ukomfortabelt og ikke gøy lengre for han, men det fortsat går greit. Og så "ananasbrus" hvis ting må stoppe NÅ! Og så får du vurdere selv om kreket er verdt å samle på hvis han feiger ut for ofte. Minn han på at "husk det er bare å si ananasbrus om du vil at det skal stoppe. Men jeg håper du takler dette for sjefen/dronninga/prinsessa di, så får du stjerne i boka"

Vanskelig å si hvordan du kan prate og dominere, uten å kjenne dere. Det må dere nesten finne ut av dere i mellom. Kan kanskje bli litt pussig eller rart om du prøver å vere streng og dominerende på en måte som egt ikke er helt deg, bare fordi du føler du "må". Er du opptatt av at det skal vere bra for han, eller driter du om han syns det er gøy? Liker du å være streng og slem hele tida, eller føler du deg snill så lenge han lystrer? Osv osv.

For øvrig så er det bare å sende melding om du vil skravle om slikt.

Endret av Blue Balloon
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du dom? 

Jeg er ikke dom eller sub. Det er ikke noe for meg,men kjenner flere som er det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere må snakke sammen i detalj. Bruk god tid på dette. Husk at du handler etter hans fullmakter. La ham fortelle om hans fantasier og kinks. Brodér så rundt dette. Begynn forsiktig, etabler et gjenkjennelig tenningsmønster og spinn videre på dette. Lek.

Skrevet

Kommer jo helt an på hva han (tror han) tenner på eller ønsker seg. Umulig å gi et generelt svar på det. Det finnes et utall av måter å gjøre slikt på. Om det skal være et avtalt spill til visse anledninger eller "hele tiden" er også en dimensjon i dette. Tror nesten dere må snakke fortrolig om tema og tilnærme dere dette sammen, det er ikke unormalt med prøving og feiling. Og husk å være rause med hverandre. En ting er å fantasere/ha lyst til å forsøke noe, en annen ting er hvordan det oppleves når det forsøkes. Jeg er typisk "switch", altså jeg kan både dominere/kontrollere og bli dominert. Alt avhengig av lyst, humør og selvsagt med hvem. Det dominante siden av meg er den som har fått utvikle seg over år, takket være han er jeg gift med. Den andre siden har ligget der latent "alltid" og er den som er enklest å håndtere, men den har også utviklet seg fordi jeg har latt den få gjøre det, selvsagt i samspill med noen som treffer mine triggerpunkter og kan dette. 

Skrevet (endret)
19 hours ago, AnonymBruker said:

Snakker vi om et rollespill som du blir med på for hans skyld, eller om dominans på dine premisser?

Hvis det første er tilfelle, så spør ham hva han fantaserer om. Du trenger ikke innfri fantasiene i detalj, antakelig er det mer spennende for ham om du også bruker din egen fantasi. Men fantasiene hans vil gi deg en pekepinn.

Hvis det andre er tilfelle, så spør deg selv hva DU vil. Tillat deg å fokusere på deg selv, og stol på at han tenner på at du utfolder deg og bestemmer det DU har lyst til.

Jeg forstår det som at du spør etter konkrete forslag, så her kommer to seksuelle og to ikke-seksuelle forslag, basert på vår erfaring med dominans på kvinnens premisser:
1) Sex på dine premisser. Mange menn vil ha regelmessig samleie og utløsning hver gang. Slik trenger det ikke å være. La sex skje når du vil, hvordan du vil. Det kan bety regelmessig samleie, men det kan også bety massasje eller oralsex bare for deg. (Forskning viser at lesbiske i parforhold oppnår flere orgasmer enn kvinner i hetroseksuelle forhold. Antakelig fordi penetrering (mannens foretrukne sex) ikke er like viktig.)
2) Orgasmekontroll. Si at han ikke får onanere eller stimulere seg selv. Når han er kåt og ikke får ta hånd om egne behov, vil han (forhåpentligvis) fokusere all sin seksuelle/erotiske energi på deg. Når det fungerer godt, blir han kosete, flørtete og romantisk, men uten at det oppstår sexpress. Når det fungerer dårlig blir han masete eller sutrete, men det kan ofte unngås ved å være tydelig på at masete og sutrete mannfolk ikke får komme.
3) Få ham engasjert i dine hobbyer. Forhåpentligvis engasjerer han seg allerede, men her kan du ta det til neste nivå. Er det noe du vil ha ham med på, så bare bestem det! Du får det som du vil, samtidig som han blir tent av å bli dominert. Kanskje han til og med begynner å assosiere din hobby med sexy dominans? For eksempel, la oss si at du liker å stå på ski og vil ha ham med, men han ikke har ski og ikke er spesielt interessert. Gi ham ski til jul, og fortell ham at fra nå av kommer dere to til å stå på ski masse sammen. Andre vil tro at det er en vanlig julegave. I virkeligheten er gaven at du dominerer ham. Du får en glad tur-kamerat, mens han blir tent av din dominans. Jo mer du koser deg og bestemmer det du vil, jo gøyere for ham.
4) To do-list. Lag en liste med ting du vil ha gjort, som du ikke ønsker å gjøre selv. Praktisk for deg, forhåpentligvis tennende for ham. Han må selvfølgelig fremdeles ta ansvar selv, du skal ikke trenge å be ham om å gjøre alt mulig. Dette gjelder bare for de ekstra tingene som hoper seg opp, eller om du/dere ønsker å omfordele husarbeidet, i din favør. (Dette kan også være gøy å kombinere med orgasmekontroll. F.eks. kan han få vite at hvis han ikke får gjort tingene du har bestemt innen rimelig tid, så kan han se langt etter utløsning.)

Det viktigste er, lek og ha det gøy! Ikke tenk på "rett" og "galt". Bare kos deg, da blir det gøy for dere begge.

Endret av Jerv
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...