Gå til innhold

Råforing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal råforet tine i kjøleskap før katten kan spise det? 

Anonymkode: 1051d...468

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her så har bare gir vi når det er tint. Har med str. Mem vi tar opp kvelden i forveien og gir dagen etter

Anonymkode: 970b4...315

Skrevet

Hvor lenge kan råfor ligge ute før det fjernes? Har en katt som ikke liker våtfor, uansett hvilke jeg prøver. Tenkte å forsøke råfor.

Den spiser tørrfor og kokt fisk. Tenkte å forsøke å fjerne tørrforet sånn at katten ikke kan velge. Eller er ikke det lurt? 

Anonymkode: 6e846...dbd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor lenge kan råfor ligge ute før det fjernes? Har en katt som ikke liker våtfor, uansett hvilke jeg prøver. Tenkte å forsøke råfor.

Den spiser tørrfor og kokt fisk. Tenkte å forsøke å fjerne tørrforet sånn at katten ikke kan velge. Eller er ikke det lurt? 

Anonymkode: 6e846...dbd

Kjøpte råfor på Musti i dag og ekspeditøren sa at pølsen holder seg tre dager i kjøleskapet.

Skrevet

Jeg gir når det kan deles med skje. Hender jeg kutter halvtint med kniv før jeg drar bort, så spiser katten når han synes det er tint nok. Så lenge han ikke kaster det opp er det tint nok. 

Katter har god nese og er følsomme på bedrevet mat, så når det ikke er spist fjerner jeg etter noen timer. Ved tilvenning ville jeg blandet små mengder i noe den liker. 

Anonymkode: ddafd...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...