Gjest Jente 14 Skrevet 25. november 2002 #1 Del Skrevet 25. november 2002 I klassen min er det ei jente som ikke KAN sminke seg.. hun napper aldri øyenbrynene heller, det ser så stykt ut! Hun bruker mascara, men tørker aldri av øyelokkene, og bruker lyseblå øyenskygge ujevnt og stykt. Eyeliner bruker hun også, flytende, så det har alltid rent i øyenkrokene når hun kommer på skolen. Så bruker hun liksom 2 lag med brunkrem, og du kan tilogmed se skillet! Skal jeg fortelle henne om det eller? Kanskje et make-up kurs? he-he. Det ser jo stykt ut dah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. november 2002 #2 Del Skrevet 25. november 2002 Slapp av! La henne gå som hun vil! Jeg husker godt da jeg begynte å bruke sminke i 13-14 års alderen. Det var lag på lag og mest mulig farger. Fæle var vi! Hun finner nok snart ut hvordan det skal gjøres. Tro at hun ville blitt såret hvis noen ga henne et make-up kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå