ThereGoesBob Skrevet 18. desember 2025 #1 Skrevet 18. desember 2025 Noen som melder seg på? Jeg snakker om kjernemelk. Drakk en halvliters flaske med dette skvipet nå nylig. Noen flere som tør å prøve? Disse selges på Eurospar, tror den er ltt vanskelig å finne på de andre butikkene..
Hunter7 Skrevet 18. desember 2025 #2 Skrevet 18. desember 2025 Ja, det har jeg prøvd. Rettere sagt et tilsvarende produkt. Så lenge den er iskald, går det helt greit å drikke den. Lunken eller romtemperert kan du derimot jage meg langt med kjernemelk. Men nå er jeg ikke noe særlig glad i melkeprodukter generelt, så det spiller nok en stor rolle ("takket" være en sadistisk melkeprodukt-elskende lærer som tvang oss elevene til å drikke/spise alle de vemmelige melkebaserte rettene vi laget på heimkunnskapen i de hine hårde. Bare tanken på kleppsuppe, søst, prim, og brunost fremkaller fortsatt brekningsfornemmelser) Men kjernemelk er om ikke annet prima å bruke i bakst.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #3 Skrevet 19. desember 2025 Jeg har aldri drukket kjernemelk. Den vi får når vi lager smør brukes i bakverk. Anonymkode: d08ed...483
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå