AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #1 Skrevet 18. desember 2025 Skal pakke inn karameller med cellofan, men funker den type man kjøper i bokhandel? Innpakningspapir liksom? Eller må jeg bruke cellofan fra typ kitchn? Anonymkode: 6ff1f...08a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #2 Skrevet 18. desember 2025 Jeg kjøpte den billigste de hadde, funka veldig bra Anonymkode: 5c3ac...9cb
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #3 Skrevet 18. desember 2025 Ville ABSOLUTT brukt en type som er beregnet på mat. Anonymkode: 93fe2...c4c 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #4 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal pakke inn karameller med cellofan, men funker den type man kjøper i bokhandel? Innpakningspapir liksom? Eller må jeg bruke cellofan fra typ kitchn? Anonymkode: 6ff1f...08a Du må jo se på pakken om den er beregnet til matvarer eller ikke, uavhengig av hvor det kjøpes. Er det ikke beregnet på matvarer ville jeg ikke pakket inn karameller i det. Det kan avgi både skadelige stoffer og smak. Jeg er ikke hysterisk og kan godt dekke en bolledeig med en handlepose under heving eller bære noen poteter i en hundepose fra A til B, man får ikke skader på helsa eller usmak på maten av det. Men om karameller ligger innpakket i dager/uker i cellofan som ikke er beregnet på mat så er det nok ikke udelt positivt. Anonymkode: e2663...a64 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå