Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #61 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har ikke fått selvangivelsen enda. Noen jeg kjenner fikk igjen nesten 75000 tilsammen. Det hadde vert en fin overraskelse å få det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 5. april 2006 #62 Del Skrevet 5. april 2006 Får igjen 3500.-. Mye mindre enn i fjor, men det er jo likevel heeeeerlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna B. Skrevet 5. april 2006 #63 Del Skrevet 5. april 2006 Vi får tilsammen litt over 10 000,00 igjen. Første gang på mange år at jeg ikke har fått restskatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinken Skrevet 5. april 2006 #64 Del Skrevet 5. april 2006 Får igjen 10.200 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. april 2006 #65 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg får igjen 30.000 Trodde jeg kom til å få igjen en del etter å ha hatt et års permisjon, men hadde ikke ventet så mye! Mannen får igjen 20.000, så dette er en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 5. april 2006 #66 Del Skrevet 5. april 2006 Hurra, jeg får igjen kr.9.494; :smile: nå ble jeg glad! må ringe samboeren min med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #67 Del Skrevet 5. april 2006 Oh, lykke! Je får igjen 900 kroner! Gjett om det kommer godt med! (Bare synd jeg må vetne til juni eller når det nå kommer...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #68 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg får tilbake 13.000 kr (minst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #69 Del Skrevet 5. april 2006 Hurra... Fikk selvangivelsen idag, og får igjen 22000 før rentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel2006 Skrevet 5. april 2006 #70 Del Skrevet 5. april 2006 Fikk selvangivelsen dumpet ned i postkassen Jeg fikk igjen 3tusen og sambo, fikk baksmell på 7tusen... så det blir ikke SÅÅÅ ille. Er det noen som vet hva som skjer om man ikke betaler restskatten til 30april ?? Har liksom ikke 7tusen liggende å slenge akkurat nå før påske til å bet restskatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 5. april 2006 #71 Del Skrevet 5. april 2006 Og jeg fikk MANGE tusen i restskatt! Var klar over at det ville bli rest skatt pga at jeg fikk betalt endel lønn som egentlig hører til 2006 rett før nyttår. Da jeg sluttet i den jobben jeg hadde da....menj eg hadde ikke trodd det skulle bli så mange tusen....æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. april 2006 #72 Del Skrevet 5. april 2006 Hva er det egentlig dere gjør for noe, dere som får igjen så mye? :klø: Jeg får igjen 1500 kr, jeg. Vet om folk som har fått igjen femsifrede beløp, men da har de f.eks. hatt en drøy baksmell (som var feil) året før eller noe. Og apropos det, hvorfor er det slik at hvis du får en baksmell du ikke skal ha, og alle er skjønt enige om at det er feil, så får du likevel ikke igjen pengene dine før året etter? Unnskyld Kardemommebynaiviteten, men det er da fryktelig dårlig gjort...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #73 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg får igjen noe over 7000, men skal sende inn noen fradragsting også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 5. april 2006 #74 Del Skrevet 5. april 2006 får igjen 8000:) - og jeg trodde jeg gikk sånn noen lunde i null... hipp hurra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #75 Del Skrevet 5. april 2006 Hva er det egentlig dere gjør for noe, dere som får igjen så mye? ← Betaler litt høyere skatt? Jeg synes iallefall det er en grei måte å spare på. Du får jo uansett igjen det du betaler for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #76 Del Skrevet 5. april 2006 Betaler litt høyere skatt? Jeg synes iallefall det er en grei måte å spare på. Du får jo uansett igjen det du betaler for mye. ← Eneste måten jeg klarer å spare på, så jeg kjører på en høy prosent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 5. april 2006 #77 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg får igjen 8000. Jeg aner ikke hvorfor siden jeg ikke har noen spesielle fradrag, og siden jeg bruker tabellkort. Menmen, jeg skal da ikke klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. april 2006 #78 Del Skrevet 5. april 2006 Betaler litt høyere skatt? Jeg synes iallefall det er en grei måte å spare på. Du får jo uansett igjen det du betaler for mye. ← Jada, men så mye? Når det blir snakk om 20-30 000 tror jeg heller jeg vil ha dem jevnt fordelt gjennom hele året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 5. april 2006 #79 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg får igjen 286 kroner! Det blir en kartong hvitvin til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 5. april 2006 #80 Del Skrevet 5. april 2006 får igjen 8000:) - og jeg trodde jeg gikk sånn noen lunde i null... hipp hurra!!!! ← Me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå