Gå til innhold

Erotisk novelle.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kunne vært gøy å overraske samboeren med en egenkomponert novelle som gave, men det går ikke helt bra når jeg har skrivesperre :forvirret:

Jeg skriver brukbart ellers, og har mange fantasier i hodet når jeg ligger og ikke får sove :rodme: men når jeg setter meg ned med datamaskinen for å få det ned, da spretter alt bort, eller det ser helt ille ut når det kommer på papir. Hvordan kan jeg forhindre dette?

Har forsøkt å skrive for hånd, men siden jeg nesten aldri skriver for hånd ellers så mister jeg helt flyten. Et annet problem er at jeg er helt overnervøs for at han da skal finne utkastene, eller grøss og gru: At noen andre skulle snuble over de :ler:

Hvordan husker jeg ideer, og hvordan kan jeg framprovosere ideer på “passende” tidspunkter, og sist men ikke minst, hvordan overvinner jeg den sperren jeg har for at det blir for “platt” og merkelig? At ting ser idiotiske ut i startfasen er bare naturlig, men jeg mister helt interessen og motet når jeg leser gjennom det jeg har forsøkt og ser det virker helt tåpelig.

Noen som har tips? :) (Og før det blir ropt ut at det er en runketråd, jeg er ikke interessert i andres erotiske noveller, men hvordan en skriver selv. Så linker til samlinger av slike noveller klarer jeg fint å finne selv ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skrevet et par sånne selv, og det er nesten så jeg rødmer for meg selv over hvor dårlig det blir. Men hvis du tenker at du skal begynne midt i, altså ikke med begynnelsen - den kan du skrive senere, og at ingen noensinne skal lese den, så går det bedre. Ihvertfall for meg.

Å skrive for hånd er, for meg, så "virkelig" at da funker det hvertfall ikke. Skriv på PC, da kan alt slettes på to sekunder. Prøv om du kan drasse med deg en notisblokk rundt, så kan du skrible ned ideer. Eller hva med å rekonstruere noe dere har opplevd sammen, eller noe du har gjort før?

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke jeg tør å drasse rundt på en notisblokk, de har en tendens til å vandre i alle retninger :rodme: (Ser for meg at sjefen finner den, kjenner igjen håndskriften, og der er det side opp og side ned med alt annet enn brød og melk :ler:)

Gjenskape noe vi har gjort er en brukbar ide, hadde det ikke vært for at det er litt i tammeste laget til å skrive noe rundt. Fungerer bra i praksis, men på papir blir det bare merkelig. Noe kun jeg har gjort før uten han kan kanskje gå, men novelle om onanering? Må tenke på det, men kanskje det går. Takk for tipset, tror aldri jeg hadde kommet på det selv :)

:frustrert: hadde jeg ikke bare vært så forbannet feig! :ler:

Skrevet

Hva med å kjøpe en slik lydopptaker og ta opp historien på bånd? Også kan du skrive det inn på et annet tidspunkt.

Skrevet

Med mindre du er feig ovenfor deg selv, er det jo høl i huet å tenke sånn. Ingen i hele verden kommer til å lese den novellen med mindre du bestemmer deg for å vise den frem!

Så: IKKE tenk at du skal vise den frem. Tenk på at du vil huske en deilig fantasi til en annen gang, og så, hvis du er fornøyd med den, kan du vise den frem etterpå. Hva med en onanihistorie hvor du fletter inn de hete fantasiene dine om han? Fantasier er litt friere enn historier, så da kan du utelate de bitene du ikke får til. Mine fantasier kommer ihvertfall i glimt, ofte.

Gjest Gjest
Skrevet

Båndopptaker var ingen dum ide! Tror faktisk jeg har et slikt program på datamaskinen, så om jeg finner en lang nok ledning til mikrofonen, så kan dette fungere svært så bra :)

Er vel mest ovenfor meg selv jeg har komplekser ja. På “vanlige” ting er det faktisk enklere, pga at da er jeg med i en form for skrivegruppe hvor jeg kan få tilbakemeldinger på om det jeg skriver er såpass ille som om jeg frykter, eller om det faktisk er brukbart. Kan ikke bruke denne gruppen på denne typen noveller ;)

Takk for tips og innspill, hvem vet, kanskje jeg har funnet en løsning på julegavejakten? ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Skriv en disposisjon først, slik at du har handlingen klar. Det vuil gjøre skriveprosessen lettere. :)

Gjest Easy writer
Skrevet

Det er ikke så vanskelig så lenge du skal skrive til en manns person, da gjør du bare slik:

Jeg lå hånden rundt den stive pikken hans, tok et virkelig grepa tak rundt den store staken. Jeg blir alltid så anpusten og våt i fitta mi når jeg ser den deilige pikken hans, blir bare nødt til å smake på den. Jeg tar den i munnen, bretter leppene forsiktig rundt den og sutter litt på den. Kikker opp på han med mine dådyrøyne liksom for å spørre om han syns det er godt? Hadde jo ikke trengt å lure for jeg hører jo på stønnene hans at han liker det jeg gjør med pikken hans. Og snart, snart skal han få pule den våt fitta mi. Det er en overdrivelse å si at han gleder seg..... det kjenner jeg på det stive blodsprengte lemmet hans jeg har i munnen......... sov. osv.

Gjest Gjest
Skrevet

Problemet er bare at han er svært så kresen, og det fort blir “platt” når det blir for mye i den retningen du beskriver (noe jeg egentlig er enig i, men det tenner meg :rodme: ). Eller for å si det på en annen måte: Vi har SVÆRT ulik smak, og jeg er vel 10-15 ganger mer “ekstrem” enn han ;)

Skal bli interessant å se om jeg klarer å tone det ned nok til at det faller i smak, men få nok futt i det til at det er noen vits :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...