AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #1 Skrevet 18. desember 2025 Flere som har hanglet av hodepine? Har gjort alt etter boka, og alle råd fra lege...spray, nesehorn, antibiotika, dampbad, bruker lue....men blir ikke kvitt hodepinen, spesielt fremst i pannen. Noen som har noen råd? Har hatt det i over to mnd, har sååå lyst å bli frisk. Har for øvrig vært på jobb....selv om jeg sikkert ikke burde Anonymkode: 0476d...39f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #2 Skrevet 18. desember 2025 Vel.. jeg har det fortsatt på 3 året, jeg har ikke noen råd, og de har ikke noen løsninger. Har prøvd absolutt alt, har bare måtte godta å ha vondt, hele tiden. Anonymkode: f290b...81f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #3 Skrevet 18. desember 2025 det er noe som heter sinusmigrene / sinushodepine - før hodepinedagbok over tid og gå til lege med dette så får du nok bedre hjelp enn på KG. Anonymkode: e81ca...ac0 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #4 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det er noe som heter sinusmigrene / sinushodepine - før hodepinedagbok over tid og gå til lege med dette så får du nok bedre hjelp enn på KG. Anonymkode: e81ca...ac0 Har vært hos mange leger, mr, ct, prøvd alt av medisiner og nesespray, i 3 år, så hvis noen her har råd eller tips, er det stor sjans for at det hjelper mer. Anonymkode: f290b...81f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #5 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel.. jeg har det fortsatt på 3 året, jeg har ikke noen råd, og de har ikke noen løsninger. Har prøvd absolutt alt, har bare måtte godta å ha vondt, hele tiden. Anonymkode: f290b...81f 3.året...? huffameg....stakkars deg. Jeg fikk det i sept. Har hele tiden tenkt at til jul blir jeg ihvertfall heeeelt frisk. Fikk du antibiotika? Jeg er over 50, kanskje det tar lengre tid å heles da...ts Anonymkode: 0476d...39f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #6 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 3.året...? huffameg....stakkars deg. Jeg fikk det i sept. Har hele tiden tenkt at til jul blir jeg ihvertfall heeeelt frisk. Fikk du antibiotika? Jeg er over 50, kanskje det tar lengre tid å heles da...ts Anonymkode: 0476d...39f Ja alle medisiner legene kunne foreslå har jeg prøvd. Jeg håper det går fortere over for deg. Det er noe skikkelig dritt. Anonymkode: f290b...81f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #7 Skrevet 18. desember 2025 Sitter ofte i dessverre. Hadde kronisk sinusitt i noen måneder etter første gang. Anonymkode: 255cc...669
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #8 Skrevet 18. desember 2025 Løsner hodepinen midlertidig hvis du tar Rinexin? I så fall så kommer den av høyt trykk/tett, verdt et forsøk. Rinexin er ganske standard mot bihuler så antar du har prøvd, men i og med at du ikke nevner det i HI så skriver jeg det likevel. Anonymkode: 956e8...e53 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #9 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Løsner hodepinen midlertidig hvis du tar Rinexin? I så fall så kommer den av høyt trykk/tett, verdt et forsøk. Rinexin er ganske standard mot bihuler så antar du har prøvd, men i og med at du ikke nevner det i HI så skriver jeg det likevel. Anonymkode: 956e8...e53 Tusen takk for svar. Har hatt to antibiotikakurer ( ene bredspektret) og brukt avamys spray. Har ikke brukt Rinexin. Tabletter du tenker på? ts Anonymkode: 0476d...39f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #10 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tusen takk for svar. Har hatt to antibiotikakurer ( ene bredspektret) og brukt avamys spray. Har ikke brukt Rinexin. Tabletter du tenker på? ts Anonymkode: 0476d...39f Det stemmer. Du får tabletter hos f.eks nettlegevakt.no, så slipper du å vente til fastlegen åpner på mandag. God bedring. Anonymkode: 956e8...e53
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #11 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tusen takk for svar. Har hatt to antibiotikakurer ( ene bredspektret) og brukt avamys spray. Har ikke brukt Rinexin. Tabletter du tenker på? ts Anonymkode: 0476d...39f Antibiotika virker også bare på bakteriell infeksjon, du har mest sannsynlig hatt virus. Anonymkode: 956e8...e53
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #12 Skrevet 20. desember 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Antibiotika virker også bare på bakteriell infeksjon, du har mest sannsynlig hatt virus. Anonymkode: 956e8...e53 Tusen takk for svar...begynte på Rinexintabl i går morges..men hadde altså såååå mye smerter i natt. LItt bedre nå etter avamysspray, neseskylling og smertestillende. Tror du Rinexinkuren vil ta det helt bort? Blir så hemmet av dette. ts Anonymkode: 0476d...39f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå