Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er tredjegangsgravid og har hatt mye kynnere i de andre svangerskapene. Fra rundt uke 25 med første og rundt uke 20 med andre om jeg ikke husker feil. Men nå kjenner jeg allerede den velkjente stammingen rett over symfysen. Kan det virkelig være kynnere allerede?

Anonymkode: f97f0...4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligamenter eller hva det heter som strekkes er kanskje mer sannsynlig? om det erplagsomt får det sjekket. 

Anonymkode: 0d5d1...554

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ligamenter eller hva det heter som strekkes er kanskje mer sannsynlig? om det erplagsomt får det sjekket. 

Anonymkode: 0d5d1...554

Nja. Det føles annerledes. Er tydelig at det blir som en stram liten ball. Om du forstår... :) ligamenter kjennes for meg ihvertfall ut som skarpe smerter som strekkes fra lyskene. 

Det er ikke plagsomt, jeg er bare nysgjerrig på om det virkelig kan være kynnere.

Skrevet

Jeg hadde det så tidlig med min nr. 3. 

Hadde det ofte det svangerskapet. Det blir bare verre for hvert svangerskap. Man bør ta det litt ekstra med ro når man kjenner mye til det. 

Anonymkode: 82190...32a

Skrevet

Tidligere for hvert barn, så det kan fint være det ja. Man kjenner jo det igjen. 

Anonymkode: 1b9aa...0db

Skrevet

Ja, helt normalt. Man har jo kynnere helt fra man blir gravid. Så er veldig vanlig å kjenne det tidligere for hvert svangerskap. Og spesielt når blæra er full.

Anonymkode: ce566...28d

Skrevet

Takk! Da er det nok det ja. Ble bare litt overasket av at jeg kunne kjenne det så tidlig.

Skrevet

Jeg hadde ingen kynnere i første graviditet, nå har jeg opplevd det som må være det i andre graviditet. Jeg er i uke 16.

Anonymkode: 308f3...472

Skrevet

Jeg begynte å få kynnere i uke 10 med trillingene (ja 3 stk ja). Allerede da gikk livmor nesten opp til navelen når jordmor kjente etter. Alt er mulig. Og når man har født tidligere så trigges det tidligere også. 

Anonymkode: 3cdd7...f9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...