Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 hvor kan jeg få tak i sånn kabel?? har noen små videosnutter og bilder som skulle vert lagt inn på pc, siden jeg har fått ny mob å skal gi bort min gamle. det går ikka ann å sende alt, de er for store.. størrelsen på filmene å sånn.. eventuelt hvor mye koster en sånn kabel?
abelille Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Clas Olhson har en del mobilkabler, og de koster vanligvis ikke så mye som orginale. Ellers finnes det trolig hos mobilforhandleren. Den som skal få mobilen vil sikkert også sette pris på overføringskabel.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Jeg ville heller kjøpt en USB-penn md blåtann om du ikke har blåtann på maskinen. Kabel er like dyrt eller dyrere enn slike blåtann-penner, og de kan du bruke på alle mobiler med blåtann, ikke bare den ene telefonen.
Gjest Virvel Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Enig med sistemann her. En sånn bluetooth-pinne får du for under 200 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå