Gå til innhold

Analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvordan vil det fungere? Tenker da først og fremst på hennes orgasme. Har du erfaring med vibrator i vagina og penis i anus samtidig?

Hva hjelper det hva jeg har erfaring med? Du avslører at ditt største problem, er at du ikke fikser å snakke med henne om å prøve ut ting. 

Anonymkode: 776fa...35c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva hjelper det hva jeg har erfaring med? Du avslører at ditt største problem, er at du ikke fikser å snakke med henne om å prøve ut ting. 

Det har ikke noe med det å gjøre. Å prøve ut nye ting er jo akkurat det vi gjør!!…. Vi ønsker bare tips og råd om hvordan vi begge kan få nyte analsex like godt. 

Anonymkode: 3c0de...91b

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Skjønner ikke hva du lurer på? Bekrefte at det er en erogene sone for henne? Hvis dere begge liker det, så er jo det alt du trenger å vite

Anonymkode: ba73a...bfe

Takk for svar. Ja, jeg er enig med deg i det. Men et det mulig for en kvinne å få orgasme kun ved analsex?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva vil du med tråden? Skryte av pikken din?  Hvis du vil ha noe bekreftet, så spør du vel henne ? 

TAKK for at jeg slipper å påpeke dette enda en gang…..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nesten hver gang vi har hatt sex etterpå, slikker jeg og bruker en finger i anus på hun.
Hun nekter aldri.

Hvordan får vi bekreftet at det er en erogen sone for hun, og hvordan bør vi fortsette?
Jeg vil og si at jeg ELSKET og ta hun bakfra i anus. Det var en utrolig pirrende og veldig deilig opplevelse. 

Hva med å ... bare spørre henne?
Spørre henne om dette er noe hun liker og hva som føles best for henne. Dere burde være gamle nok til å kunne snakke sammen om det meste ... inklusiv analsex.

PS: husk at fravær av et nei, ikke nødvendigvis er et aktivt ja. At hun ikke nekter deg å stikke en finger inn bak betyr ikke at hun liker det eller like det hver gang. Det kan bare for din skyld at hun lar deg holde på ... og om det er tilfelle; er det da så innmari interessant for deg? At hun bare "holder ut" med det du gjør framfor å få faktisk like det.

Og igjen ... eneste måten å vite på er å spørre, å ha god kommunikasjon. Liker hun det har hun kanskje også noen synspunkter på akkurat HVA som er best. Liker hun det ikke, så blir det bedre for henne om du dropper det (=hun slipper "å holde ut").

TL;DR
SNAKK MED DAMA DI.

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

veronica<3, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2025 den 17.31):

Vi er et godt voksent par der hun er 46 og jeg 54 år.
Analsex har jeg alltid vært nysgjerrig på.
Og med min nye kjæreste fikk jeg nylig prøvd det.

Det var første gang for hun og. Hun hadde aldri prøvd noen for for analsex før. Jeg er over gjennomsnittet stor, så jeg trodde det ville gjøre vondt for henne. Men det sa hun at det ikke gjorde.

Jeg har kun penetrert hun med penis 1 gang. Og da brukte vi ikke glidekrem eller noe annet. Hun blir veldig våt, så vi brukte kun hennes «safter» som glidemiddel. 
Nesten hver gang vi har hatt sex etterpå, slikker jeg og bruker en finger i anus på hun.
Hun nekter aldri.

Hvordan får vi bekreftet at det er en erogen sone for hun, og hvordan bør vi fortsette?
Jeg vil og si at jeg ELSKET og ta hun bakfra i anus. Det var en utrolig pirrende og veldig deilig opplevelse. 

Du må sende forespørsel/anmodning til Den kongelige anal kommisjonen og be om bekreftelse. 

Sorry, eg måtte bare 🤣

Anonymkode: 9f558...853

Skrevet

Ekte kvinner liker analsex, og det høres jo ut som at hun liker det utifra det du skriver.

Anonymkode: f8a6c...db2

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ekte kvinner liker analsex, og det høres jo ut som at hun liker det utifra det du skriver.

Anonymkode: f8a6c...db2

Ekte, hetro menn er fornøyd med vagina. Utrolig usexy og turn off med en mann som vil ha analsex 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ekte, hetro menn er fornøyd med vagina. Utrolig usexy og turn off med en mann som vil ha analsex 

Du sikter kanskje til skjeden? Selvsagt er vi fornøyde med skjeden, den er deilig!

Men ekte menn er grådige av natur. Vil vil ha mer. Mangfold, variasjon, eksperimentering og utforskning.

• Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (6 minutter siden):

Du sikter kanskje til skjeden? Selvsagt er vi fornøyde med skjeden, den er deilig!

Men ekte menn er grådige av natur. Vil vil ha mer. Mangfold, variasjon, eksperimentering og utforskning.

Korrekt 

Analsex hører med i et variert sexliv. 

Anonymkode: f2f27...fef

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Korrekt 

Analsex hører med i et variert sexliv. 

Helt uenig. Kan ha ett variert og godt sexliv uten at analen skal involveres

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt uenig. Kan ha ett variert og godt sexliv uten at analen skal involveres

Men er det et jævla problem om den involveres, så lenge du har 0 befatning med det?

Anonymkode: 94a27...934

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men er det et jævla problem om den involveres, så lenge du har 0 befatning med det?

Anonymkode: 94a27...934

Hæ? Bare sier at jeg har ett godt og variert sexliv uten at analen er involvert. At det er fullt mulig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ? Bare sier at jeg har ett godt og variert sexliv uten at analen er involvert. At det er fullt mulig. 

Du aner ikke hva du går glipp av. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du aner ikke hva du går glipp av. 

De venninner/bekjente jeg kjenner som har prøvd analsex, ja vi snakker om sånt, har ikke likt det. Samtlige, bortsett fra ei, sier det var smertefullt og ubehagelig. 3 av de fikk rifter og/eller hemoroider. Og at de ikke skal ha det igjen. Jeg nyter vaginalt samleie veldig. Har null interesse av å involvere analen. Hverken hans eller min. Har aldri hatt en partner som har foreslått det. Eller ytret noe ønske om det. En jeg var sammen med ett par år sa tidlig at han hadde prøvd det, og ikke ville ha det igjen. Det var før jeg hadde sagt noe om min motstand mot det. Det er under 50% som har analsex som en del av sitt sexliv, så vi er mange som ikke ønsker det. Jeg gir beskjed om det før sex blir aktuelt. Dere som liker det, kan finne hverandre. Lov å foreslå det, men må man mase seg til det, la det være. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...