AnonymBruker Skrevet 17. desember #1 Skrevet 17. desember Vi er et godt voksent par der hun er 46 og jeg 54 år. Analsex har jeg alltid vært nysgjerrig på. Og med min nye kjæreste fikk jeg nylig prøvd det. Det var første gang for hun og. Hun hadde aldri prøvd noen for for analsex før. Jeg er over gjennomsnittet stor, så jeg trodde det ville gjøre vondt for henne. Men det sa hun at det ikke gjorde. Jeg har kun penetrert hun med penis 1 gang. Og da brukte vi ikke glidekrem eller noe annet. Hun blir veldig våt, så vi brukte kun hennes «safter» som glidemiddel. Nesten hver gang vi har hatt sex etterpå, slikker jeg og bruker en finger i anus på hun. Hun nekter aldri. Hvordan får vi bekreftet at det er en erogen sone for hun, og hvordan bør vi fortsette? Jeg vil og si at jeg ELSKET og ta hun bakfra i anus. Det var en utrolig pirrende og veldig deilig opplevelse. Anonymkode: 3c0de...91b
AnonymBruker Skrevet 17. desember #2 Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvordan får vi bekreftet at det er en erogen sone for hun, og hvordan bør vi fortsette? Hva vil du med tråden? Skryte av pikken din? Hvis du vil ha noe bekreftet, så spør du vel henne ? Anonymkode: 776fa...35c 1 1 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember #3 Skrevet 17. desember Om hun liker det, så sier hun nok det. Ikke alle liker analsex, men om det gjøres riktig, så kan det være skikkelig digg. Jeg var en av disse som ikke likte analsex trodde jeg. Frem til jeg møtte kjæresten, som er forsiktig og gjør det riktig på meg. Vi har stort sett alltid analsex (eller hull nr. 2, som vi kaller det 😄) når vi har sex 😁 Jeg vil nok alltid foretrekke vaginalt, men jeg har nå endelig møtt en som er god på analsex, så da gjør vi det innimellom også. Anonymkode: 3620a...989
Pandis Skrevet 17. desember #5 Skrevet 17. desember Abra skrev (7 minutter siden): Er du kanskje homo? Kjæresten hans er dame. Hva med det får deg til å tenke at han er homo? Djeez. 1 1
Haaving Skrevet 17. desember #6 Skrevet 17. desember (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva vil du med tråden? Skryte av pikken din? Hvis du vil ha noe bekreftet, så spør du vel henne ? Anonymkode: Endret 17. desember av Haaving
AnonymBruker Skrevet 17. desember #7 Skrevet 17. desember Jeg skrev ikke anonymt Anonymkode: 3c0de...91b
Abra Skrevet 17. desember #8 Skrevet 17. desember Pandis skrev (6 minutter siden): Kjæresten hans er dame. Hva med det får deg til å tenke at han er homo? Djeez. Nyskjerrig på anal.
AnonymBruker Skrevet 17. desember #9 Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Om hun liker det, så sier hun nok det. Ikke alle liker analsex, men om det gjøres riktig, så kan det være skikkelig digg. Jeg var en av disse som ikke likte analsex trodde jeg. Frem til jeg møtte kjæresten, som er forsiktig og gjør det riktig på meg. Vi har stort sett alltid analsex (eller hull nr. 2, som vi kaller det 😄) når vi har sex 😁 Jeg vil nok alltid foretrekke vaginalt, men jeg har nå endelig møtt en som er god på analsex, så da gjør vi det innimellom også. Anonymkode: 3620a...989 Hva er det som gjør han god? Min kjæreste sa at jeg fikk hun til å slappe av og føle seg trygg. Dette er vel og viktig for kvinnen? Anonymkode: 3c0de...91b
Pandis Skrevet 17. desember #10 Skrevet 17. desember Abra skrev (3 minutter siden): Nyskjerrig på anal. Du vet at både damer og menn har rumpehull, sant? 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember #11 Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva vil du med tråden? Skryte av pikken din? Hvis du vil ha noe bekreftet, så spør du vel henne ? Anonymkode: 776fa...35c Svaret ditt blir for dumt. Jeg spør om råd for hvordan vi skal fortsette og nyte analsex. Beklager om du føler deg krenket Anonymkode: 3c0de...91b
AnonymBruker Skrevet 17. desember #12 Skrevet 17. desember Pandis skrev (2 minutter siden): Du vet at både damer og menn har rumpehull, sant? Jada. Er klar over det. Om hun vil, så skal selvsagt heller ikke jeg si nei! Anonymkode: 3c0de...91b
AnonymBruker Skrevet 17. desember #13 Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Sorry, men nekter å tro at en på 56 ikke kan forskjellen på hun og henne… Anonymkode: 97004...05d 54 er jeg. Nekter å tro at du har kommentert som du har gjort…. Anonymkode: 3c0de...91b
AnonymBruker Skrevet 17. desember #14 Skrevet 17. desember Abra skrev (28 minutter siden): Er du kanskje homo? Definitivt ikke. Er du? Anonymkode: 3c0de...91b
Abra Skrevet 17. desember #15 Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Definitivt ikke. Er du? Anonymkode: 3c0de...91b Nei, jeg fantaserer ikke om homofile sexposisjoner. Pandis skrev (11 minutter siden): Du vet at både damer og menn har rumpehull, sant? Poenget er?
AnonymBruker Skrevet 17. desember #16 Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svaret ditt blir for dumt. Jeg spør om råd for hvordan vi skal fortsette å nyte analsex. Beklager om du føler deg krenket Anonymkode: 3c0de...91b Jeg ble ikke krenket akkurat. Du spør bare veldig rart, og dårlig formulert. Jeg ville brukt glidemiddel uansett. Naturlig glid tørker fort ut ved analsex, og dere kan holde på lenger og hardere. Dama liker å ha noe på klitoris samtidig, og en Womanizer Duo, er favoritten. Den kan jeg også kjenne. Anonymkode: 776fa...35c
AnonymBruker Skrevet 17. desember #17 Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ble ikke krenket akkurat. Du spør bare veldig rart, og dårlig formulert. Jeg ville brukt glidemiddel uansett. Naturlig glid tørker fort ut ved analsex, og dere kan holde på lenger og hardere. Dama liker å ha noe på klitoris samtidig, og en Womanizer Duo, er favoritten. Den kan jeg også kjenne. Anonymkode: 776fa...35c Jeg har ikke akkurat allverden med erfaring å spørre om temaet🫣 Så jeg beklager det. Er det en type glidemiddel du vil anbefale? Hun har en vibrator med klitoris stimuli når den er inni henne. Hvordan vil det fungere? Tenker da først og fremst på hennes orgasme. Har du erfaring med vibrator i vagina og penis i anus samtidig? Anonymkode: 3c0de...91b
Pandis Skrevet 17. desember #18 Skrevet 17. desember Abra skrev (31 minutter siden): Poenget er? Jeg bare lurer på hvordan du får det til å bli homofilt å ha sex med en kvinnelig kjæreste. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember #19 Skrevet 17. desember Pandis skrev (2 minutter siden): Jeg bare lurer på hvordan du får det til å bli homofilt å ha sex med en kvinnelig kjæreste. Takk, Pandis!! Men bare bortkastet tid å svare brukere som kommenterer som Abra Anonymkode: 3c0de...91b
AnonymBruker Skrevet 17. desember #20 Skrevet 17. desember Skjønner ikke hva du lurer på? Bekrefte at det er en erogene sone for henne? Hvis dere begge liker det, så er jo det alt du trenger å vite Anonymkode: ba73a...bfe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå