AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #1 Skrevet 17. desember 2025 Min man ba meg stjele en brukt truse fra en venninne av meg. Noe som for meg selvfølgelig er uaktuelt. Det tenner meg ikke, og gir meg heller avsmak. Han har en fetisj med å gå med dametøy. Så ble han sur, og sa at jeg ikke ville ha sex.. og jeg sa at jeg er i overgangsalderen, har ikke sexlyst, og at han bør ta vare på helsen sin. ( Jeg tenner ikke på han etter at han ble overvektig, tenner heller ikke på hans fetisj). Dette i parentes sa jeg ikke. Fetisjen han visste jeg ikke om de første årene i forholdet, oppdaget kvinneklær som var gjemt. Måtte bare få det ut! Har ingen jeg kan snakke med om dette😂 Anonymkode: 81d56...77f 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #3 Skrevet 17. desember 2025 Så ditt argument mot å stjele fra venninnene dine er at du ikke tenner på det? At grunnleggende moral er ikke et tema for noen av dere ville bekymret meg mer enn sexlivet... Anonymkode: c15dc...aad 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #4 Skrevet 17. desember 2025 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Så ditt argument mot å stjele fra venninnene dine er at du ikke tenner på det? At grunnleggende moral er ikke et tema for noen av dere ville bekymret meg mer enn sexlivet... Anonymkode: c15dc...aad Selvfølgelig vil jeg ikke stjele fra venner eller noen andre for den del. Anonymkode: 81d56...77f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #5 Skrevet 17. desember 2025 For en frekk mann du har. Ærlig talt. Hvor gammel er han? Anonymkode: efa8b...53a 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #6 Skrevet 17. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): For en frekk mann du har. Ærlig talt. Hvor gammel er han? Anonymkode: efa8b...53a 60 år😩 Anonymkode: 81d56...77f
Bamseklemmer Skrevet 18. desember 2025 #7 Skrevet 18. desember 2025 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min man ba meg stjele en brukt truse fra en venninne av meg. Noe som for meg selvfølgelig er uaktuelt. Det tenner meg ikke, og gir meg heller avsmak. Han har en fetisj med å gå med dametøy. Så ble han sur, og sa at jeg ikke ville ha sex.. og jeg sa at jeg er i overgangsalderen, har ikke sexlyst, og at han bør ta vare på helsen sin. ( Jeg tenner ikke på han etter at han ble overvektig, tenner heller ikke på hans fetisj). Dette i parentes sa jeg ikke. Fetisjen han visste jeg ikke om de første årene i forholdet, oppdaget kvinneklær som var gjemt. Måtte bare få det ut! Har ingen jeg kan snakke med om dette😂 Anonymkode: 81d56...77f Merkelig å klage på at du er i overgangsaldren, når han selv er i overgangsalderen. Menn får ofte "Ølvom" og overvekt, pga av minkende testosteron, da økes også østrogenet. Sexlysten hans holder på å dø ut, sakte men sikkert som banken og amen i kirka. Altså.. menn har også overgangsalder, på samme vis og betydning som det er for kvinner🫡 TS.. du vinner denne❣️Fordi du er godt menneske, som ikke stjeler på andres bekostning👏 Men men.. menn i dametøy? Kan det komme av for mye østrogen og lite testosteron? Jepp er svaret mitt.. skulle ikke forundre meg, at han vrikker med rompa i dametrusa også? Eller er den type fetish hormonstyrt? Jeg er litt usikker.. la tankene vandre🫡 Endret 18. desember 2025 av Bamseklemmer Skriveleif..
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #8 Skrevet 18. desember 2025 Bare kjøpe en sexy truse og dynke den i rekelake. Si den er fra din venninne og gi den til mannen din. Anonymkode: aded2...f24 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #9 Skrevet 18. desember 2025 Du høres ut som en utrolig kjip dame. Noe så uskyldig som ville glede ham. Hva har vel det å gjøre med din sexlyst? Skjønner hans frustrasjon godt. Anonymkode: 63b52...95f 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #10 Skrevet 18. desember 2025 jeg ville sagt meg enig, sagt ja jeg er ferdig med OG faktisk og nei jeg har ikke sekslyst men jeg har helle rikke noe ansvar for din seksualitet så om du vil gå rundt og naske andres undertøy å gjøre deg til kjeltring for skitne truer er det opp til deg men du kan vede på at jeg sier fra til mine venner om du tafser rundt i deres skitentøy på jakt etter møkkete truser.. Anonymkode: 0320b...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #11 Skrevet 18. desember 2025 Imponert over at han tør fortelle deg om noe slikt. Men ønsker han å stjele, uansett hva det er, bør han stjele det selv. Anonymkode: 2dbdf...728 1
Macro Skrevet 18. desember 2025 #12 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du høres ut som en utrolig kjip dame. Noe så uskyldig som ville glede ham. Hva har vel det å gjøre med din sexlyst? Skjønner hans frustrasjon godt. Anonymkode: 63b52...95f Stjeling er ikke uskyldig. Jeg kan heller ikke snakke for alle kvinner, men for min del er det totalt uaktuelt at andre enn min egen mann skal håndtere trusene mine. Andre menn har NULL å gjøre med mine truser. Om folk vil lukte på diverse truser får de kjøpe av noen som selger de frivillig. 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #13 Skrevet 18. desember 2025 Hadde ihvertfall mistet sexlystet hvis min mann ba meg om noe sånt. Anonymkode: 1d1c3...41f 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #14 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så ditt argument mot å stjele fra venninnene dine er at du ikke tenner på det? At grunnleggende moral er ikke et tema for noen av dere ville bekymret meg mer enn sexlivet... Anonymkode: c15dc...aad Hva er denne grunnleggende moralen her? Anonymkode: 13a88...168 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #15 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du høres ut som en utrolig kjip dame. Noe så uskyldig som ville glede ham. Hva har vel det å gjøre med din sexlyst? Skjønner hans frustrasjon godt. Anonymkode: 63b52...95f Dust Anonymkode: 441ea...d42 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #16 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Dust Anonymkode: 441ea...d42 Var ikke det deilig å få sagt? 😅 Anonymkode: 63b52...95f 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #17 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du høres ut som en utrolig kjip dame. Noe så uskyldig som ville glede ham. Hva har vel det å gjøre med din sexlyst? Skjønner hans frustrasjon godt. Anonymkode: 63b52...95f Så uskyldig? Å stjele en brukt truse? 😅 hjelp… Anonymkode: e183f...a19 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #18 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare kjøpe en sexy truse og dynke den i rekelake. Si den er fra din venninne og gi den til mannen din. Anonymkode: aded2...f24 Eller enda bedre. Kjøp en dametruse. Gi den til en kompis og be han bruke den i 5 dager. Så gi den til mannen og du det er fra venninnen. Anonymkode: 9ff60...0f3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #19 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare kjøpe en sexy truse og dynke den i rekelake. Si den er fra din venninne og gi den til mannen din. Anonymkode: aded2...f24 Nok en kunnskapløs fjott som uttaler seg... Anonymkode: 77965...3fa
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #20 Skrevet 18. desember 2025 Han får kjøpe brukte truser hvis han vil ha det. Anonymkode: 92873...440
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå