Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
er suppe bra som forrett??

Tenker litt på blomkålsuppe...

Hva med champagnesuppe? Mange restauranter har ihvertfall det og mange sier det er supergodt. Finnes sikkert oppskrifter på det. Min forlover hadde hummersuppe i bryllupet sitt. Jeg spiser det ikke selv da jeg er allergisk, så vet ikke hvordan det smaker, men det er visst ganske "flott" :) Eller skogsoppsuppe, ja...høres og nydelig ut. Kanskje kremet. NAM!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva med champagnesuppe? Mange restauranter har ihvertfall det og mange sier det er supergodt. Finnes sikkert oppskrifter på det. Min forlover hadde hummersuppe i bryllupet sitt. Jeg spiser det ikke selv da jeg er allergisk, så vet ikke hvordan det smaker, men det er visst ganske "flott" :) Eller skogsoppsuppe, ja...høres og nydelig ut. Kanskje kremet. NAM!

Åja...den må være kremet! :sikle:

Her har du også en god variant av soppsuppe!

http://www.artoftaste.no/servlet/region?na...S&item=10075368

Skrevet

Her er vår meny:

Forrett:

Røkelaksmousse med estragonrømmesaus, salat og brød.

Hovedrett:

Fylt indrefilet av svin med krepsehale-stuffing, kremet eple/tomat saus, grønnsaker og Hässelback poteter.

Dessert:

Eksotiske frukter i lun karamellisert saus, iskrem og mandler. :sikle:

Skrevet

Det er mye som virker veldig fristend ut. Fortsatt glad for flere løsninger/alternativer.

Hvor får dere alle disse ideene fra???

Skrevet

Vi skal bare ha noe enkelt noe vi...

Skinke og melon til forrett, Stek med fløtegratinerte poteter, stekt sopp og smørdampede grønnsaker til hovedrett og noe lett, fruktbasert til dessert.

Jeg er veldig kresen, og tåler ikke skalldyr, så det var lettest å velge noe vi vet hva det er i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...