MAcy Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Hva var menyen i bryllupet ditt??? Eller hvilke meny foretrekker du??
Erya Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Forrett: fisksuppe Hovedrett: Kalkunfilèt Dessert: Karamellpudding
Gjest Gjest_sommerbrud_* Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 Forrett: gratinerte asparges m/parmaskinke Hovedrett: Indrefilet m/tilbehør Dessert: creme brulee Vi satser på noe de fleste liker, syns det er en god løsning!
kitekatt Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 Forrett: Grillet ørret på urtesalat med en frisk rømmedressing Hovedrett: Indrefilet av okse med pommes anna, sauterte grønnsaker, stekt skogsopp og rødvinssaus Dessert: Creme Bruilee med bringebærsorbet Kjører også "safe" slik at det faller i smak for de fleste
MAcy Skrevet 4. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2006 er suppe bra som forrett?? Tenker litt på blomkålsuppe...
marsy Skrevet 4. april 2006 #7 Skrevet 4. april 2006 Forrett: Grillet ørret på urtesalat med en frisk rømmedressing Hovedrett: Indrefilet av okse med pommes anna, sauterte grønnsaker, stekt skogsopp og rødvinssaus Dessert: Creme Bruilee med bringebærsorbet Kjører også "safe" slik at det faller i smak for de fleste ← nam nam...
Lula Skrevet 4. april 2006 #8 Skrevet 4. april 2006 er suppe bra som forrett?? Tenker litt på blomkålsuppe... ← Suppe er vel en grei forrett, men akkurat blomkålsuppe er etter min mening ikke festmat men for kjedelig og ordinært til et bryllup. Bryllup er kanskje den største og flotteste festen du noen gang kommer til å arrangere. Da synes jeg at menyen skal gjenspeile dette også. Men spiser VELDIG gjerne blomkålsuppe på en helt vanlig tirsdag da....
MAcy Skrevet 4. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2006 Suppe er vel en grei forrett, men akkurat blomkålsuppe er etter min mening ikke festmat men for kjedelig og ordinært til et bryllup. Bryllup er kanskje den største og flotteste festen du noen gang kommer til å arrangere. Da synes jeg at menyen skal gjenspeile dette også. Men spiser VELDIG gjerne blomkålsuppe på en helt vanlig tirsdag da.... ← Er kanskje litt enige i det ja, når jeg tenker meg om hadde jo blomkålsuppe i går.. men er jo så godt men hadde vært moro med noe stilig da...
Gjest Binna Skrevet 4. april 2006 #10 Skrevet 4. april 2006 er suppe bra som forrett?? Tenker litt på blomkålsuppe... ← Suppe kan passe fint til forrett, men ville valgt en litt mer "luksus"suppe, enn blomkål.
MAcy Skrevet 4. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2006 Suppe kan passe fint til forrett, men ville valgt en litt mer "luksus"suppe, enn blomkål. ← hva er luksus suppe da?
Gjest Gjest_annie_* Skrevet 4. april 2006 #12 Skrevet 4. april 2006 Vi skal ha følgende Forrett: gravlaks med sennepssaus hovedrett: hjortestek med passende tilbehør, (brudgommen har skutt hjorten) Dessert: vaniljeis med varme multer (som min familie har plukket i nord-norge) Gleder meg veldig Synes det er litt morsomt at vi har høstet av naturen til bryllupet på egen hånd.
Gjest Binna Skrevet 4. april 2006 #14 Skrevet 4. april 2006 (endret) hva er luksus suppe da? ← Foreksempel en med sopp, IKKE champinjong på boks jeg tenker på da. Endret 4. april 2006 av hæxa
Prinsesse på erten Skrevet 4. april 2006 #15 Skrevet 4. april 2006 Forrett: Avocado terrin med grillet sjøkreps, syrlig sommersalat og trøffelolje Hovedrett: Hvitvinsdampet kveite på en seng av hvitløkskrem, erteskum og sukkerglaserte grønnsaker Ost: 3 oster (Brie de Meaux, Roquefort og en annen...) med fikenmarmelade Dessert: Lokale bær (jordbær, blåbær og bringebær) med mascarponekrem med vanilje
Gjest -eline- Skrevet 4. april 2006 #16 Skrevet 4. april 2006 Foreksempel en med sopp, champinjong på boks jeg tenker på da. ← Champignon på boks er da ikke mye luksus... men en soppsuppe med feks kantareller derimot er luksus ja. (og oj så godt!)
Gjest Binna Skrevet 4. april 2006 #17 Skrevet 4. april 2006 Champignon på boks er da ikke mye luksus... men en soppsuppe med feks kantareller derimot er luksus ja. (og oj så godt!) ← hahaha, var det det jeg skrev? Sorry, mente selvsagt motsatt...IKKE champinjong på boks... skal rette det opp..
Gjest -eline- Skrevet 4. april 2006 #18 Skrevet 4. april 2006 hahaha, var det det jeg skrev? Sorry, mente selvsagt motsatt...IKKE champinjong på boks... skal rette det opp.. ← ...syntes det hørtes litt rart ut, så egentlig så burde jeg vel ha skjønt tegninga (hva gjør jeg her?!! *tusle ut*)
Gjest Binna Skrevet 4. april 2006 #19 Skrevet 4. april 2006 I mitt kommende bryllup regner jeg med at det blir buffet. Enkelt og greit.
Lykketrollet Skrevet 4. april 2006 #20 Skrevet 4. april 2006 Hei! Vi skal ha koldtbord med mye forskjellig på! Vi blir 130 gjester med sikkert 130 forskjellig smak i alle aldre, så for oss er det den beste løsningen. Vi skal ha hjemmelagd soppsuppe kokt på selvplukket sopp, til nattmat. Fint og grovt brød ved siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå