AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #1 Skrevet 17. desember 2025 Jeg tok filler i går, men den har havnet på helt feil sted, og det er alt for mye… Hva gjør jeg?? Anonymkode: 95d54...457
Capazitet Skrevet 17. desember 2025 #2 Skrevet 17. desember 2025 eh...går tilbake til salongen og sier fra? 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #3 Skrevet 17. desember 2025 Hva kan du gjøre de kan jo ikke ta det ut igjen... Er det ikke slik at det ser veldig ille ut de første dagene på grunn av hevelse og så blir det mer slik det skal være etter et par dager... Ikke stress deg opp for mye ennå, vent å se. Eventuelt så ringer du å hører med de, du er sikkert ikke den første. Anonymkode: 3ea10...75b 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #4 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva kan du gjøre de kan jo ikke ta det ut igjen... Er det ikke slik at det ser veldig ille ut de første dagene på grunn av hevelse og så blir det mer slik det skal være etter et par dager... Ikke stress deg opp for mye ennå, vent å se. Eventuelt så ringer du å hører med de, du er sikkert ikke den første. Anonymkode: 3ea10...75b Jo, det er sikkert sånn at hevelsen gjør det verre. Tenkte å vente til mandag og gå tilbake, men vet ikke om det er mulig å rette opp. Jeg ba om bittelitt flller i "søkket" ved munnvikene, men behandler har satt ganske mye lengre ned, nesten på haka. Hva skal jeg med filler der liksom 😓 Anonymkode: 95d54...457
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #5 Skrevet 18. desember 2025 Fikk beskjed om å komme tilbake i midten av januar! Hva faen. Så utrolig useriøst. Ikke bare setter de mye mer enn jeg vil ha OG på feil sted, nå må jeg vente fire uker for å få det rettet opp?? Anonymkode: 95d54...457
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #6 Skrevet 18. desember 2025 Så tidlig etter satt filler vet man ikke om det er mye eller hevelse. Anonymkode: ad81c...379 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #7 Skrevet 18. desember 2025 Folk må seriøst slutte med dette tullet i trynet sitt. Det er INGEN som kler det og det er synlig for ALLE. Så lei de som påstår «det er ingen som ser at jeg har fillers eller botox»🙄 Eh, jo. Anonymkode: 9b709...7a1 4 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #8 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så tidlig etter satt filler vet man ikke om det er mye eller hevelse. Anonymkode: ad81c...379 Greit nok, men det er jo ikke i nærheten av å være på riktig sted. Anonymkode: 95d54...457
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #9 Skrevet 18. desember 2025 Gjorde nøyaaaktig samme og fikk også ved haka! Vært sånn i 1,5mnd nå. Munnvikene er like mye søkk som før. Merkelig å høre om noen andre som har opplevd samme. Kanskje det er et utfordrende sted å sette filleren rett eller noe. Men da får de som ikke kan det ikke tilby det. Anonymkode: a02c8...fb1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #10 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så tidlig etter satt filler vet man ikke om det er mye eller hevelse. Anonymkode: ad81c...379 Ja dette. Og så er jo dette en vitenskap så det er mulig søkket du ville ha fylt ut måtte korrigeres lenger nede. Men da vet du iallfall at du aldri må gjøre sånne ting like før ferier o.l. Jeg ville for sikkerhets skyld forhørt meg med en annen klinikk. Er den du har gått til en du er kjent med fra før av og som du vet er velrennomert? Anonymkode: 55448...d66
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #11 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja dette. Og så er jo dette en vitenskap så det er mulig søkket du ville ha fylt ut måtte korrigeres lenger nede. Men da vet du iallfall at du aldri må gjøre sånne ting like før ferier o.l. Jeg ville for sikkerhets skyld forhørt meg med en annen klinikk. Er den du har gått til en du er kjent med fra før av og som du vet er velrennomert? Anonymkode: 55448...d66 Nei, gikk til denne klinikken fordi de var de eneste som hadde ledig tid før jul... Anonymkode: 95d54...457
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #12 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva kan du gjøre de kan jo ikke ta det ut igjen... Er det ikke slik at det ser veldig ille ut de første dagene på grunn av hevelse og så blir det mer slik det skal være etter et par dager... Ikke stress deg opp for mye ennå, vent å se. Eventuelt så ringer du å hører med de, du er sikkert ikke den første. Anonymkode: 3ea10...75b Hvis det er vanlig filler, type restylane, kan man sette et stoff som får det til å løse seg opp. På samme måte som kroppen gjør, men da over tid. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk må seriøst slutte med dette tullet i trynet sitt. Det er INGEN som kler det og det er synlig for ALLE. Så lei de som påstår «det er ingen som ser at jeg har fillers eller botox»🙄 Eh, jo. Anonymkode: 9b709...7a1 Eh, nei. Det kommer helt an på hva, hvordan og hvor mye. Du tenker på sånn folk så ut på tidlig 2000-tall og de færreste går rundt sånn i 2025. Men vi har selvfølgelig hederlige unntak som du klarer å se det på, og som derfor gjør at du fortsatt tror at det er slik alle med fillers og botox ser ut. Hvilket det absolutt ikke er. Anonymkode: 55448...d66 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #13 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, gikk til denne klinikken fordi de var de eneste som hadde ledig tid før jul... Anonymkode: 95d54...457 Ja. Det var jo kanskje litt lite lurt. Bor du på et sted med mange klinikker, type storby, eller i grisgrendte strøk med en klinikk per 500000000 mil? Hvor mye ble satt akkurat der? Anonymkode: 55448...d66
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #14 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Det var jo kanskje litt lite lurt. Bor du på et sted med mange klinikker, type storby, eller i grisgrendte strøk med en klinikk per 500000000 mil? Hvor mye ble satt akkurat der? Anonymkode: 55448...d66 Bor i en by med flere klinikker, har et annet sted jeg tar hudbehandlinger (og som jeg er kjempefornøyd med) men de var fullbooket til langt uti januar. Sånn går det når man er utålmodig... Jeg booket i utgangspunktet 0,5 ml fordelt på hver munnvik, men det ble satt 1ml fordelt på hver side av haka. Jeg har tatt filler før på andre områder i ansiktet (ikke på denne klinikken da), og da ble det satt med flere små stikk sånn at det ble fordelt utover området på en måte. Dette ble bare satt som en stor klump på hver side. Anonymkode: 95d54...457
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #16 Skrevet 18. desember 2025 Capazitet skrev (45 minutter siden): Hva med å eldes med verdighet... Dette har da ingenting med aldring å gjøre. Anonymkode: 95d54...457 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #17 Skrevet 18. desember 2025 Er du med på leken får du smake steken. "Gjort er gjort", så får man bare håpe på at du ikke oppleves som Frankenstein overfor barna i gata. Og helst at ikke samtlige hunder bjeffer på deg. Anonymkode: e40eb...2d7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #18 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du med på leken får du smake steken. "Gjort er gjort", så får man bare håpe på at du ikke oppleves som Frankenstein overfor barna i gata. Og helst at ikke samtlige hunder bjeffer på deg. Anonymkode: e40eb...2d7 Haha 😅 Går det greit med de andre hundene når min egen ikke bjeffer på meg tror du? Anonymkode: 95d54...457
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #19 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha 😅 Går det greit med de andre hundene når min egen ikke bjeffer på meg tror du? Anonymkode: 95d54...457 Ens egen hund er alltid lojal og full av empati. Noe du trenger endel av akkurat nå. Hunden er menneskets beste venn❤️ Anonymkode: e40eb...2d7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #20 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bor i en by med flere klinikker, har et annet sted jeg tar hudbehandlinger (og som jeg er kjempefornøyd med) men de var fullbooket til langt uti januar. Sånn går det når man er utålmodig... Jeg booket i utgangspunktet 0,5 ml fordelt på hver munnvik, men det ble satt 1ml fordelt på hver side av haka. Jeg har tatt filler før på andre områder i ansiktet (ikke på denne klinikken da), og da ble det satt med flere små stikk sånn at det ble fordelt utover området på en måte. Dette ble bare satt som en stor klump på hver side. Anonymkode: 95d54...457 Da synes jeg du skal kontakte Forbrukerrådet og Forbrukertilsynet og Helsetilsynet. Ta bilder, dokumenter, få utskrift av journalen til klinikken der du fikk dette utført, noter navn på den som utførte injeksjonen og utdanningen den har. Jeg ville forsøkt å ringe den klinikken du egentlig går til, bedt dem om en faglig vurdering nå som dette er ferskt og lettere å se. Det er nok også i deres interesse at denne useriøse som du nå gikk til lukes ut av markedet, så jeg tipper de vil hjelpe deg om du forklarer hva som har skjedd. Anonymkode: 2edcb...a10 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå