coralgol Skrevet 17. desember 2025 #1 Skrevet 17. desember 2025 Er det noen som gjør det her inne? Vurderer det sterkt pga helsa, men er redd jeg ikke klarer å stå i det. Trenger virkelig en dyktig veiledning
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #3 Skrevet 18. desember 2025 Det er ikke aktuelt for meg. Jeg ønsker ikke leve med så mange restriksjoner. Men jeg oppnår jevnlig ketose gjennom periodisk faste. Er det noe du kan vurdere? Anonymkode: 76e1e...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #4 Skrevet 18. desember 2025 Jeg forsøker. Begynte med lavkarbo først, har gjort det i 3 uker, så er ikke helt over på Keto enda. Spiser 50-65 gram karbo om dagen nå ca, så vil jeg prøve å redusere til under 20-30 gram om kanskje en uke eller to. Dette er etter anbefaling fra Dr Georgia Ede, se gjerne intervjuene med henne Anonymkode: 8c42f...ce0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #5 Skrevet 19. desember 2025 Jeg har gjort det, fikk det resultatet jeg ønsket og gikk over til lav/ moderatkarbo. det er litt vanskelig og skjønne hva du spør om. Om du klarer og stå i det, stå i mot fristelser, ketoflu.. ville startet med og sette meg inn i hvilken mat du kan spise, og finne måltider som du liker. For meg var det viktig og ikke gjøre det så komplisert , liker du det på kjøkkenet kan du jo lage mye fancy, for meg var hardkokte egg til frokost og en halv grillet kylling til lunsj helt topp. Ta tilskudd med elektrolytter og bruk sink tabletter om ånden stinker. Synes farris er god drikke . Anonymkode: a6cba...cac
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #6 Skrevet 19. desember 2025 Jeg gjør. Har lipødem og det merkes betraktelig bedring i smerter når jeg går på keto vs vanlig kosthold. Anonymkode: efd15...ab4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå