AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #1 Skrevet 16. desember 2025 Får man fyldigere hår av å klippe det jevnlig, eller er dette bare en myte? Anonymkode: 42c9a...3ca
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #2 Skrevet 16. desember 2025 Man kvitter seg med slitte tupper som er tynne og bare gjør at håret ser rufsete ut. Håret mitt føles fyldigere ut når jeg har stusset det. Og det ligger noe i det å ha kortere hår når man har tynt hår, Håret mitt føles tykkere og flottere ut når jeg har en kortere frisyre (maks til skuldrene) enn når jeg har langt (har langt nå). Jeg vil jo ikke selv påstå at jeg har langt, for det føles ikke langt, men det rekker meg nesten ned til midten av ryggen. Men det er så fint og tynt at det virker ikke langt, om det gir mening. Anonymkode: cf1c2...49b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:15 #3 Skrevet torsdag kl. 17:15 AnonymBruker skrev (På 16.12.2025 den 23.46): Får man fyldigere hår av å klippe det jevnlig, eller er dette bare en myte? Anonymkode: 42c9a...3ca Tror det dessverre bare er tull. Har ikke opplevd å få tykkere hår selv. Har veldig tynt. Prøvde en gang å klippe det opp for å få flere lag, da ble det helt elendig. Anonymkode: fbd78...459
Million Skrevet torsdag kl. 17:27 #4 Skrevet torsdag kl. 17:27 (endret) Nei, håret blir ikke fyldigere. I begrepet "fyldigere hår" tolker jeg det som et hår med flere hårstrå, fyldigere. Og det vokser jo ikke plutselig ut en haug med nye og flere hårstrå bare fordi man har klippet tuppene på det håret man har. Tynne og slitte tupper på langt hår kan imidlertid få håret til å virke tynnere enn hva det faktisk er, særlig ytterst. Når man klipper bort dette, forsvinner det tynneste utseendet ytterst og håret vil virke mindre tynt. Men det er samme antall hårstrå. Ikke noe fyldigere. Endret torsdag kl. 17:28 av Million
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:07 #5 Skrevet torsdag kl. 18:07 Mitt hår oppleves mere fyldig hvis jeg klipper det litt opp ikke mye. Men spesielti også hvis jeg har gradvis sørger for mer oppklippet rundt ansiktet. Anonymkode: 4386c...d6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå