AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Vet ikke om jeg orker mer av vennskapet. Jeg prøver å forstå henne, men tror faktisk jeg ikke klarer det. Uansett så føler jeg meg veldig lite betydningsfull i vennskapet med hun og blir trigget av det uforutsigbare ved hun. Eksempler på hva hun gjør: Hun avbryter avtaler, da gjerne tett oppi avtalen selv om hun visste i lang tid at hun måtte avbryte. Andre ganger så glemmer hun avtaler, og laget avtaler med andre eller gjør noe annet i stede og svarer ikke før lenge etterpå. Det er ikke kun snakk om sammenkomster, men også viktige begivenheter. Har jeg stelt i stand en aktivitet, eks bake pepperkaker eller lage ting, som hun var så ivrig på, så kan hun snu når hun kommer å si at hun ikke vil lengre, men gjøre noe annet. Da er alt betalt, funnet frem og gjort klart. Og har vi avtalt en aktivitet så kan hun plutselig si i starten at hun må snart dra, da hun har andre planer. Inviterer hun på en aktivitet må vi andre handle inn og betale...... Hun evner å gjøre dette på en måte vi ikke forstår før vi kommer, som eks deiligere innkjøp hver for oss. Hun ser meldinger, men svarer gjerne ikke før det har gått en dag. Men gjør man det tilbake så spør hun raskt hva som er galt. Og hun gjør alt veeeeeeldig sakte hvis noen har dårlig tid eller må noe. Elsker å få oppmerksomheten på henne. Det er vimsing hele veien og veldig uforutsigbart. Likevel, hun har en 8-16 jobb med lite fravær, barn, mann, hobby og er pliktoppfyllende på disse områdene. Dette er en godt voksen dame. Noen som kan forklare hvorfor en venn oppfører seg sånn? Er det for å kontrollere/styre andre? Anonymkode: 25915...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Høres ut som ei som gjerne vil delta på alt, men egentlig har mer enn nok med seg selv og sitt 😅 Jeg kan selv avbryte avtaler i siste liten fordi jeg ikke orker eller mistet lysten, men det er fordi jeg er deprimert og må ta ting veldig etter humøret. Men hun her høres jo ekstrem ut. Hadde ikke orket å ta mer initiativ. Anonymkode: 8e8c6...f49 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå