AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #1 Skrevet 16. desember 2025 Jeg begynner å bli ganske tullete nå, det virker som det ene etter det andre kommer.. forrige uke var jeg syk med feber, lå stort sett I senga. Og på torsdag satte det seg en krampe i skuldra med stråling og verking ned armen og opp i nakken. Har vært hos naprapat i dag, hjalp ingenting.. bruker varme på det, prøver å tøye forsiktig ut, hjelper ingenting.. så fort jeg sitter eller står så knyter det seg fullstendig, kontant krampe på 5 dagen nå.. Noen som har opplevd det og vet hva man kan gjøre? Har sendt en e konsultasjon til legen, men tviler på at det er noe hun kan gjøre.. men jeg skal reise på fly å torsdag og det kommer til å være helt jævlig.. Anonymkode: 79e8a...67f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2025 #2 Skrevet 17. desember 2025 På nakke/skulder-ting som dette hvor det stråler ut i armen bruker jeg Ibux, tar da 3 ganger daglig (som beskrevet i pakningsvedlegg) i et par-tre dager. Sammen med mat/måltider fordi det er litt hard for magen. Ville styrt unna både tøying og varme. Anonymkode: 39e28...3dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå