AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #21 Skrevet 26. desember 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er visst en sommer, usikker på hvilken type. Ikke at det spiller noen rolle heller, for jeg liker ikke sommerpalettene. Alt for mye blått og grått, og er det to farger jeg ikke liker så er det blått og grått. Foretrekker vårfargene, så jeg bruker heller det. Livet er for kort til å bruke klær man ikke liker. Anonymkode: 511d4...cee Jeg er også sommer i følge en eller annen app, men synes mange av fargene jeg skal passe, er blasse og kjedelige. Så jeg bruker helst litt mørkere og sterkere farger. Tror kanskje man må gå til noen som er veldig flink på dette for å få en bra analyse. Det er jo undergrupper, og man kan være blanding av flere typer. Anonymkode: 84a02...06d 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #22 Skrevet 29. desember 2025 Hvor har dere fått tatt dette? Har ønsket meg, men ikke funnet noen her jeg bor… Kun interessert i personer på Østlandet Anonymkode: adbb2...5ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå